برگزاری برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3716692
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
نجفی خبر داد:

برگزاری برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های متنوعی هم‌زمان با سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

 

برگزاری برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری

فریبرز نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه ساعت 8:30 صبح رژه موتوری نظامی، انتظامی و تاکسیرانی از گلزار شهدای شهرکرد تا میدان امام حسین (ع) شهرکرد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های سالروز آزادی خرمشهر افزود: برگزاری یادواره شهدا در سطح استان به‌ویژه شهدای سوم خرداد، هماهنگی اعزام پیام‌آوران ایثار جهت روایتگری در سطح استان، ساخت سنگر با نماد آزادسازی خرمشهر در ورودی گلزار شهدا توسط پایگاه بسیج شاهد و دیدار با رزمندگان و ایثارگران عملیات بیت‌المقدس با نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و تجلیل از سه ایثارگر ازجمله برنامه‌های این روز است.
مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری بیان کرد: فتح خرمشهر برای ما یک الگوست، الگویی که بدانیم با توکل بر خداوند و درمان‌پذیری از ولی‌فقیه و رهبر معظم انقلاب در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
نجفی بابیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم خرمشهر، رزمندگان و همچنین امدادهای غیبی الهی سبب به دست آوردن این پیروزی بزرگ و تأثیرگذار شد، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است، چراکه مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند. سوم خرداد و فتح خرمشهر، آیینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است.

captcha