اعلام زمان برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان
کد خبر: 3716693
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

اعلام زمان برگزاری محافل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

کانون خبرنگاران نبأ ــ مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، بیش از ۱۱۰ محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته ایرانی، مصری و افغان برگزار می‌کند.

اعلام زمان برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی این سازمان، بیش از ۱۱۰ محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته ایرانی، مصری و افغان در اماکن مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها و سالن‌های همایش برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش این محافل قرآنی طبق روال هر ساله در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود، و درمجموع ۱۱۰ محفل بزرگ قرآن با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی داخلی و خارجی شامل ایرانی، مصری و افغان پیش‌بینی‌شده است و به همین منظور، دو قاری از کشور مصر و دو قاری از کشور افغانستان در ماه مبارک رمضان میهمان جمهوری اسلامی ایران خواهند بود.
علیرضا رضایی دارنده مقام اول سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران و محمد جاوید اکبری نفر دوم مسابقات بین‌المللی ایران در سال گذشته از کشور افغانستان و همچنین احمد احمد السید، قاری مصری ساکن لبنان از جمله قاریانی هستند که با حضور در کشورمان در این محافل به تلاوت آیات وحی خواهند پرداخت. همچنین دیگر قاریان برجسته کشورمان و گروه‌های هم‌خوانی در این محافل به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

برای دریافت لیست مکان و زمان برگزاری محافل اینجا کلیک کنید!

سارا امینی
انتهای پیام

captcha