۳۸ هزار بسته ارزاق ویژه ماه رمضان در کل کشور توزیع می‌شود
کد خبر: 3716713
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

۳۸ هزار بسته ارزاق ویژه ماه رمضان در کل کشور توزیع می‌شود

گروه اجتماعی- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۸ هزار بسته غذایی ویژه مناطق محروم به استان‌های سراسر کشور ارسال می‌شود.

38 هزار بسته ارزاق ویژه ماه مبارک رمضان در کل کشور توزیع می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، مصطفی خاکسارقهرودی، معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به کیفیت تهیه و ارسال بسته‌های غذایی در ماه مبارک رمضان، گفت: از آغاز ماه رمضان تهیه و ارسال 36 هزار بسته ارزاق به ارزش هر بسته 150 هزار تومان ویژه دهستان‌ها، مناطق محروم و حاشیه شهرهای کل کشور شروع شده است.
وی ضمن اشاره به این نکته که این اجرای طرح تا 10 روز آینده ادامه دارد، اظهار کرد: انتظار می‌رود با سهم مشارکت استان‌ها به علاوه سهم ۳۸ هزار بسته‌ای آستان قدس رضوی، این میزان در مجموع به بیش از 50 هزار بسته افزایش یابد.
وی همچنین محتوای اقلام درون این بسته‌ها را شامل یک کیسه برنج ایرانی یک کیلویی، یک بطری روغن سه کیلویی، یک بسته ماکارانی 700 گرمی، یک بسته سویا 200 گرمی و عدس، لوبیا چیتی، لوبیا قرمز، نخود، لپه، قند و شکر هر کدام یک بسته یک کیلویی اعلام کرد که از شرکت فرآورده‌های رضوی تامین شده است.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی اضافه کرد: این طرح سال گذشته هم در 13 استان کشور به اجرا درآمد که امسال به 31 استان مشمول این طرح شده‌اند.

انتهای پیام

 

captcha