فعالیت بیش از ۵۰ مبلغ در شهرستان سرایان
کد خبر: 3716714
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

فعالیت بیش از ۵۰ مبلغ در شهرستان سرایان

گروه معارف - مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرایان از فعالیت بیش از ۵۰ مبلغ و مبلغه در شهرستان سرایان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حسن سهرابی نژاد، مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان سرايان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: بيش از 50 مبلغ برادر و خواهر طلبه اعزامی از مشهد، قم، بیرجند و سرایان به نقاط مختلف شهرستان سرایان اعزام شدند.

فعالیت بیش از 50 مبلغ و مبلغه در شهرستان سرایان
وی افزود: برحسب نياز منطقه به فعاليت‌هاي روحانيون در ماه مبارک رمضان و استقبال مردم روستاهاي شهرستان سرایان از برنامه‌هاي متنوع در اين ماه و به منظور ترويج معارف اسلامي، 50 مبلغ برادر و خواهر طلبه به بخش‌ها و روستاهاي شهرستان سرایان اعزام شدند.
مسئول اداره تبليغات اسلامي شهرستان سرايان ادامه داد: برگزاری نمازهای جماعت، سخنرانی، کلاس‌های آموزش احکام و جلسات پرسش و پاسخ از دیگر برنامه‌های روحانیون در ایام ماه مبارک رمضان خواهد بود.
سهرابی نژاد با بیان اینکه در طول ماه مبارک رمضان ضمن سرکشي از روستاها، فعاليتهاي روحانيون مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد، خاطرنشان کرد: تعدادی از این روحانیون به روستاهای عشایری و محروم این شهرستان اعزام می‌شوند.
انتهای پیام

captcha