ساعت پذیرش واحد مشاوره حرم رضوی اعلام شد
کد خبر: 3716721
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
در ماه رمضان؛

ساعت پذیرش واحد مشاوره حرم رضوی اعلام شد

گروه اجتماعی- رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، ساعت پذیرش واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی ساعت پذیرش واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام مهدی حسن‏‌زاده، رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان ویژه زائران برنامه مشاوره فردی و گروهی تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان مرکز واحد مشاوره واقع در باب الهادی از ساعت 18 تا 14 ویژه خواهران و از ساعت 15 تا 19 ویژه برادران میزبان زائران است.
وی ادامه داد: در مدرسه پریزاد نیز طی سه نوبت ویژه برادران برنامه مشاوره فردی دایر است که شامل ساعت 8 تا 12 و 15 تا 19 و 21 تا 23:30 می‌‏شود.
این کارشناس مسئول تأکید کرد: برای خواهران نیز برنامه مشاوره فردی از ساعت 8 تا 18 در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده است که این مهم با حضور کارشناسان مجرب و زبده برگزار می‏‌شود.
وی افزود: در ایستگاه آداب زیارت صحن غدیر نیز برنامه مشاوره فردی ویژه عموم زائران تدارک دیده شده که هر شب از ساعت 18 تا 23 میزبان زائران است.
رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی عنوان کرد: ویژه عموم زائران برنامه مشاوره گروهی نیز برگزار می‏‌شود، لذا زائرانی که علاقه‌مند به شرکت در این کارگاه‌‏ها هستند، می‌‏توانند به واحد مشاوره مراجعه و ضمن ثبت نام از این نشست‌‏ها بهره‌مند شوند.
وی ابرازکرد: مزیت واحد مشاوره حرم مطهر رضوی با دیگر مراکز سطح شهر و کشور این است که مشاوره در فضای معنوی حرم امام رضا(ع) صورت می‏‌گیرد و حال و هوای معنوی زائران باعث آسان شدن حل معضلات می‌‏شود، از دیگر مزیت‌هایی این واحد رایگان بودن آن است.

انتهای پیام

 

captcha