پرداخت ۱۵۸ وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت محلات
کد خبر: 3716723
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

پرداخت ۱۵۸ وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت محلات

گروه اجتماعی - حسین رجبی گفت: طی سال گذشته ۱۵۸ فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت شهرستان محلات با اعتبار دو میلیارد و ۹۳۲ میلیون تومان پرداخت شد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رئیس کمیته امداد شهرستان محلات با بیان اینکه مبلغ وام‌های اشتغال پرداختی به مددجویان در سال 96 به نسبت سال گذشته 50 درصد رشد داشته است، گفت: طی سال گذشته 158 فقره وام اشتغال به مددجویان تحت حمایت شهرستان محلات با اعتبار دو میلیارد و 932 میلیون تومان پرداخت شد.
وی ایجاد اشتغال از طریق مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت را از دیگر اقدامات کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در سال 95 تعداد 12 نفر با اعتبار بیش از هفت میلیون تومان و در سال 96 تعداد 24 نفر با اعتبار بیش از 9 میلیون تومان توسط مراکز کاریابی مشغول به کار شدند.
رجبی آموزش مددجویان را مهم‌ترین گام در مسیر توانمندسازی عنوان کرد و گفت: در طی سال گذشته 322 نفر از مددجویان تحت حمایت از آموزش‌های رایگان با اعتبار 25 میلیون تومان بهره‌مند شدند.
وی در پایان گفت: استعداد‌سنجی مددجویان، اعطای تسهیلات بانکی، ارائه آموزش‌های تخصصی و نظارت مستمر بر اجرای طرح‌های خودکفایی ازجمله اقدامات کمیته امداد برای کمک به توانمندی مددجویان تحت حمایت است.
انتهای پیام

captcha