۵۰۰ جلسه قرآنی در قاین برگزار می‌شود
کد خبر: 3716737
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
در ماه رمضان؛

۵۰۰ جلسه قرآنی در قاین برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس تبلیغات اسلامی قاین گفت: حدود ۵۰۰ جلسه قرآنی داریم در ماه مبارک رمضان در شهرستان قاین برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمد علیپور، رئیس تبلیغات اسلامی قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از تعداد 500 جلسه محوری، 180 جلسه در شهر قاین و مابقی در روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

500 جلسه قرآنی در قاین برگزار می شود
وی افزود: همچنین در طول ماه مبارک رمضان، دو جلسه محوری در امامزاده زیدالنار قاین و در مسجد جامع قاین برگزار می‌شود که در کنار ترتیل قرآن، مباحث اخلاقی نیز ارائه خواهد شد.
رئیس تبلیغات اسلامی قاین با بیان اینکه 83 مبلغ در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف شهرستان قاینات اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برپایی نماز جماعت، برگزاری حلقه‌های معرفتی و محافل تفسیر و قرائت قرآن از جمله برنامه‌های این مبلغین خواهد بود.
علیپور ادامه داد: ترویج ازدواج آسان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پرداختن به اهمیت حجاب و عفاف و برگزاری گفتمان‌های دینی و تبیین شعار سال یعنی حمایت و تولید از کالای ایرانی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برپایی مجالس دعا و سخنرانی روحانیون پیرامون سیره عملی و فضایل اهل بیت(ع)، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی‌فقیه در جامعه، تبیین فرهنگ مقاومت و احیای امر به معروف و نهی از منکر، ترویج سبک زندگی اسلامی از دیگر برنامه‌ها است.
انتهای پیام

 

captcha