برگزاری ۲۵ برنامه تفسیر قرآن توسط ائمه‌جمعه لرستان
کد خبر: 3716748
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

برگزاری ۲۵ برنامه تفسیر قرآن توسط ائمه‌جمعه لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ۲۵ برنامه تفسیر قرآن توسط ائمه‌جمعه استان خبرداد و گفت: تفسیر قرآن از برنامه‌های شاخص ویژه ماه مبارک رمضان است و در این راستا تفسیر آیت‌الله میرعمادی با محوریت سوره مبارکه «زمر» هر شب در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

غ

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، سه‌شنبه، یکم خردادماه در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ویژه رمضان اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، از برگزاری 25 برنامه تفسیر قرآن توسط ائمه‌جمعه استان خبرداد و گفت: تفسیر قرآن از برنامه‌های شاخص ویژه ماه مبارک رمضان است و در این راستا تفسیر آیت‌الله میرعمادی با محوریت سوره مبارکه «زمر» هر شب در خرم‌آباد برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که به‌مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوع دینی و قرآنی توسط تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: دو مفسر قرآنی از مرکز تخصصی تفسیر در دو شهر خرم‌آباد و بروجرد حضور دارند.
حجت‌الاسلام غلامی در ادامه، مناسبت‌های مذهبی به‌ویژه ماه‌های رمضان، محرم و صفر را فرصت‌های مناسبی برای تقویت معنویت و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی دانست و اظهارکرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش‌از یک‌هزار و 600 مبلّغ به مناطق مختلف روستایی و شهری استان لرستان اعزام شده‌اند این در حالی‎است که امسال برای نخستین‌بار مبلّغان طرح هجرت ویژه ماه مبارک رمضان به مناطق عشایرنشین استان اعزام شده‌اند.
وی با بیان این‌که در این طرج حدود 50 مبلّغ به مناطق عشایری استان اعزام شده‌اند، گفت: اقامه نماز اول وقت، پاسخگویی به شبهات دینی، جذب جوانان و نوجوانان به مساجد، بصیرت‌افزایی و ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی از اهداف روحانیون مبلّغ است.
حجت‌الاسلام غلامی برگزاری محافل انس با قرآن، جزءخوانی قرآن‌کریم، برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی، گفتمان دینی و کارگاه‌های آموزشی را از دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان برشمرد.

انتهای پیام

captcha