تجلیل از حافظان کل قرآن با سفر به اورآسیا
کد خبر: 3716779
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
به همت مدیر مهد قرآن کاشمر انجام شد؛

تجلیل از حافظان کل قرآن با سفر به اورآسیا

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ 13 نفر از مربیان حافظ کل مهد قرآن کاشمر با اعزام به کشور ارمنستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه مهد قرآن، 13 نفر از مربیان قرآن که همگی از حافظان کل و عضو مهد قرآن شهرستان کاشمر استان خراسان رضوی هستند به سفر کشور ارمنستان دعوت شدند.
بنا بر این گزارش، این سفر فرهنگی و سیاحتی که به همت، تلاش و هزینه شخصی مدیر مهد قرآن کاشمر، زهرا عاصمی انجام شده است، همچنین با هماهنگی رایزن فرهنگی سفارت کشورمان در ارمنستان و با هدف تکریم از قهرمانان قرآنی علاوه بر بازدید از آثار تاریخی، فرهنگی و سیاحتی شهرهای بزرگ این کشور برنامه‌های قرآنی، سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ با حافظان کل قرآن پیش‌بینی شده است.
این گزارش می‌افزاید، برگزاری محفل نورانی انس با قرآن در آستانه حلول ماه مبارک رمضان در مسجد جامع کبود شهر ایروان، 23 اردیبهشت‌ماه با حضور ایرانیان مقیم، مسلمانان و علاقه‌مندان به قرآن و سخنرانی عاصمی با موضوعات پاسداشت استاد شهید مرتضی مطهری، بیان اهمیت آموزش، انس و برکات حفظ قرآن، سلامت روان در اسلام و روانشناسی از جمله برنامه‌های قرآنی اعضای مهد قرآن کاشمر بوده است.
یادآور می‌شود، عاصمی حافظ کل قرآن و دکتری روانشناسی عمومی، خواهر شهیدان علیرضا و عباس از سرداران شهید دفاع مقدس هستند. این بانوی قرآنی متخصص کشورمان در سال 1373 به عنوان مؤسس، مدیر و مربی با 40 قرآن‌پژوه بانو، آموزش جامع قرآن را در شهرستان کاشمر آغاز کرده و طی 20 سال فعالیت هزاران حافظ قرآن از یک جزء تا حفظ کل در سنین مختلف تحت آموزش قرار داده است. رشد و شکوفایی بیش از 100 حافظ کل قران از جمله افتخارات مهد قرآن کاشمر است.
انتهای پیام

captcha