انتشار «ربنا» جدیدترین اثر «حامد ولی‌زاده»
کد خبر: 3716787
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

انتشار «ربنا» جدیدترین اثر «حامد ولی‌زاده»

گروه هنر ــ «ربنا» جدیدترین اثر حامد ولی‌زاده همزمان با ماه مبارک رمضان با تنظیم حامد مختاری منتشر می‌شود.

 انتشار «ربنا» جدیدترین اثر «حامد ولی‌زاده»

به گزارش ایکنا؛ متن این دعا مشتمل بر آیه 8 سوره آل عمران و آیه 109 سوره مومنون از قرآن کریم است که به شیوه‌ای هنرمندانه تلفیق و اجرا شده است . از جمله خصوصیات قطعه ربنا که آهنگسازی آن را حامد ولی‌زاده و تنظیم را حامد مختاری برعهده داشته‌اند این است که از جنبه موسیقایی، برای تمام ذائقه‌ها و فرهنگ‌ها آشناست.

در ساخت این قطعه، استفاده از مقاماتی که به گوش تمام مردم جهان (شرق و غرب) آشنا هستند باعث خواهد شد تا عموم مردم ارتباط بسیار خوبی با آن برقرار کرده و در لحظات ملکوتی قبل از افطار، پذیرای این قطعه زیبا باشند.

همچنین در اجرای این اثر زیبا چند نفر از اساتید و قاریان خوش صدای استان آذربایجان غربی نیز به هنرنمایی پرداخته‌اند. مصطفی صولتی، علی احباب‌وند، بابک ولی‌زاده، علی فرج‌پور، نعمت قره‌خانی، عمار قلی‌پور، علی گلابی رضایی، حافظ علی‌زاده، بهزاد رحیمی، امیر کوزه فروش‌ و سجاد علی پور از جمله این اساتید هستند.

با توجه به اینکه تولید آثار دینی فاخر ویژه ماه مبارک رمضان، از حیث کمی دچار افت بوده و در سال‌های اخیر شاهد تولید و پخش چنین قطعات ماندگاری نیستیم، امید است پخش چنین قطعات آیینی بیش از پیش مورد توجه رسانه ملی قرار گرفته و با انتشار این اثر زیبا و معنوی از صدا و سیما، به زودی این قطعه را میهمان سفره‌های افطار و مؤذنه‌های مساجد ببینیم.

انتهای پیام

captcha