جامعه قرآنی فارس به دیدار نماینده ولی فقیه می‌روند
کد خبر: 3716789
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
همزمان با ايام بهار قرآن؛

جامعه قرآنی فارس به دیدار نماینده ولی فقیه می‌روند

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان، دیدار رمضانی جامعه قرآنی فارس با نماینده ولی فقیه در استان فردا برگزار می‌شود.

جامعه قرآنی فارس به دیدار نماینده ولی فقیه می‌روند/ برپایی 200 كرسی تلاوت قرآن در شیراز

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری دیدار رمضانی جامعه قرآنی این استان با نماینده ولی فقیه خبر داد و گفت: به تأسی از مقام معظم رهبری كه هر ساله در ایام بهار قرآن، با جامعه قرآنی دیدار می‌كنند، اكنون سه سال است كه این سنت حسنه در استان فارس نیز اجرا می‌شود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز گفت: طی دو سال گذشته این دیدار با حضور آن عالم ربانی برگزار می‌شد و امسال نیز این دیدار با آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار خواهد شد.
موسوی، زمان برگزاری این مراسم را فردا، 2 خردادماه اعلام كرد و گفت: این مراسم از ساعت 18 با مراسم جزءخوانی قرآن كریم توسط امین امیری و علی سبوئی، قاریان برجسته استان فارس در مجتمع ولایت دانشگاه علوم پزشكی شیراز آغاز خواهد شد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد:‌ در ادامه تلاوت مجلسی توسط عباس رحمدار به نمایندگی از اساتید جلسات دائمی قرآن كریم و محمد مهدی جعفری، نفر اول قرائت تقلیدی بسیجیان زیر 16 سال كشور در سال 96 از اقلید برگزار می‌شود.

از سال گذشته تاكنون 200 كرسی تلاوت در شیراز برگزار شده است
وی گفت: در ادامه همخوانی گروه اسماء‌الحسنی انجام شده و سپس هادی افخمی، به نمایندگی از قاریان جوان شیراز در انجام طرح كرسی تلاوت كه تاكنون بیش از 200 برنامه در شیراز شده است و این قاری جوان با 25 حضور بیشترین اجرا و همكاری را در این طرح داشته است، به تلاوت مجلسی خواهد پرداخت.
موسوی با بیان اینكه حسن گلزار از اساتید و حافظ كل قرآن كریم نیز در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرآنی استان خواهد پرداخت و گفت: در ادامه این مراسم علیرضا خلیفه، قاری نوجوان شیرازی و نفر اول استان در مسابقات دانش‌آموزی سال 96 تلاوت مجلسی را ارائه خواهد كرد.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس اظهار كرد: بعد از انجام تلاوت‌های آیات وحی توسط قاریان برجسته استان فارس آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز به سخنرانی می‌پردازد و پایان‌بخش مراسم نیز مداحی حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) توسط علی اصغر متحدزاده از قاریان ممتاز و دارای دو جلسه دائمی قرائت قرآن كریم در شیراز انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha