همایش بزرگ «مقاومت ایثار و پیروزی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3716882
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
همزمان با سوم خرداد؛

همایش بزرگ «مقاومت ایثار و پیروزی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

گروه معارف- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی از برگزاری همایش بزرگ «مقاومت ایثار و پیروزی» در این ایام خبر داد و گفت: سردار «رستگار پناه» رئیس پژوهشکده امنیت پایدار دانشگاه امام حسین سخنران محوری این همایش خواهد بود.

محمدرضا فخر در گفت و گو با ایکنا از خراسان جنوبی، گفت: سوم خرداد یکی از مقاطع پر افتخار دوران دفاع مقدس است که با پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس و آزادسازی 5400 کیلومتر از خاک کشور، حماسه‌ای بزرگ در دفتر انقلاب اسلامی نوشته شد.

همایش بزرگ «مقاومت ایثار و پیروزی» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

وی افزود: همزمان با سالروز فتح خرمشهر بانگ مقاومت و پیروزی به طور همزمان با سراسر کشور در استان نواخته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به اینکه رزمندگان خراسان جنوبی در قالب سه گردان به فرماندهی شهیدان «رجبعلی آهنی»، «محمد حسین فایده» و «محمد جواد آخوندی» نقش تعیین کننده‌ای در آزادسازی خرمشهر داشتند 40 عنوان برنامه محوری در سراسر استان به پاسداشت این حرکت عظیم برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش بزرگ «مقاومت ایثار و پیروزی» در این ایام خبر داد و گفت: سردار «رستگار پناه» رئیس پژوهشکده امنیت پایدار دانشگاه امام حسین سخنران محوری این همایش خواهد بود.

فخر ادامه داد: طرح ملی سبک زندگی جهادی از پنجم خرداد ماه به صورت ویدئو کنفرانس و با استفاده از اساتید کشوری در استان به صورت سراسری برگزار خواهد شد که امید است تاثیر مثبتی بر روند زندگی و جامعه داشته باشد.

وی، همایش درس‌ها و عبرت‌ها، حماسه آفرینان، رونمایی از نماهنگ چشم انتظار، بانگ مقاومت، صبحگاه مشترک، تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی مزار شهدا، جشنواره پرواز، و کرسی های آزاد اندیشی را از مهمترین برنامه های محوری در این ایام بیان کرد.

انتهای پیام

captcha