حضور آیت‌الله شفیعی در نمایشگاه قرآن/ تاریخ کتاب و کتابخوانی تمام نمی‌شود
کد خبر: 3716896
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز/

حضور آیت‌الله شفیعی در نمایشگاه قرآن/ تاریخ کتاب و کتابخوانی تمام نمی‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ آیت‌الله شفیعی ضمن تأکید بر اطلاع رسانی بیشتر نمایشگاه برای استقبال بیشتر مردم گفت: نمایشگاه این مقدار که ما بررسی کردیم خوب بود، مثبت و مطلوب بود، استقبال خوب است و ان‌شاءالله در شب‌های آینده باید بیشتر شود.

به گزارش ایکنا از خوزستان، آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته 1 خرداد همزمان با سومین شب برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در محل موزه هنرهای معاصر اهواز، از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی پس از بازدید از تعدادی از غرفه‌های کتاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امشب موفق شدیم از این مکتبه مقدسه بازدید کنیم که از برکات و لطف اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که این توفیق را برای ما تحصیل می‌کنند، با کتاب‌ها آشنایی مجدد پیدا کنیم.

آیت‌الله شفیعی گفت: این مقدار که امشب ما بررسی کردیم خوب بود، مثبت و مطلوب بود، استقبال خوب است ان‌شاءالله در شب‌های آینده باید بیشتر شود.

تولیت کتابخانه تخصصی علوم و معارف اهل بیت(ع) اهواز با بیان اینکه جوانان ما علاقه‌مند به کتاب هستند، گفت: تاریخ کتاب و کتابخوانی تمام نمی‌شود. همیشه کتاب و کتابخوانی مورد توجه است. بنابراین روحاً خوشحالیم که امشب اینجا هستیم و کتاب‌ها را تا جایی که میسر بود، ملاحظه کردیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان بر تبلیغ و اطلاع‌رسانی بیشتر نمایشگاه قرآن برای استقبال بیشتر مردم تأکید کرد.

انتهای پیام

captcha