غرفه سوره‌های سرخ میزبان خانواده‌های شهدای قرآنی
کد خبر: 3716912
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
گلستانی اظهار کرد:

غرفه سوره‌های سرخ میزبان خانواده‌های شهدای قرآنی

گروه جهاد و حماسه ــ مسئول بخش غرفه‌های سوره‌های سرخ بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: هر روز در ایام نمایشگاه میزبان خانواده‌های شهدای قرآنی خواهیم بود تا به تبیین خصوصیات شهید‌شان بپردازند.

غرفه سوره‌های سرخ میزبان خانواده‌های شهدای قرآنی

 رمضانعلی گلستانی، مسئول بخش غرفه‌های سوره‌های سرخ، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به فعالیت‌های این بخش در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، اظهار کرد: غرفه سوره‌های سرخ با محوریت شهدای قرآنی، توسط سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در حال برگزاری است. این غرفه همچون سنوات گذشته در هشت عنوان فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در غرفه سوره‌های سرخ گزارشی از فعالیت‌های سازمان قرآن و عترت بسیج تهران، فعالیت‌های مراکز تخصصی حفظ قرآن در تهران بزرگ، فعالیت‌های قرآن و عترت در همایش‌های سوره‌های سرخ، فعالیت‌های مکتب‌خانه‌های قرآنی بسیج برای بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد.

مسئول بخش غرفه‌های سوره‌های سرخ تصریح کرد:جامعه قرآنی، چهارشنبه‌های هر هفته دیداری با خانواده‌های شهدای قرآنی دارند که مشروح این دیدارها در این غرفه در قالب گزارشی آماده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی بیان کرد: محوریت اصلی فعالیت‌های غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن، شهدای قرآنی مدافع حرم است و برنامه‌های ویژه‌ای برای این گروه از شهدا برنامه‌ریزی شده است. فعالیت‌های این غرفه پیرامون فعالیت‌های قرآنی شهداست که در ارتباط با سبک زندگی قرآنی شهدا صورت می‌گیرد. اصلی‌ترین هدف‌مان این است که شهدای قرآنی را به عنوان الگوهای مناسب به جوانان امروزی معرفی کنیم تا سبک زندگی‌شان الگویی برای جوانان و بازدیدکنندگان نمایشگاه باشد.

گلستانی اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و از خودگذشتگی از جمله اهداف دیگر فعالیت‌هایمان در نمایشگاه قرآن به شمار می‌رود. همچنین برگزاری مسابقات و مشاوره از دیگر بخش‌های فعالیت‌هایمان در این غرفه است.

وی افزود: هر روز در ایام نمایشگاه میزبان یک خانواده شهید قرآنی خواهیم بود تا از نزدیک و به صورت رو در رو با بازدیدکنندگان درباره سیره و روش زندگی شهیدشان صحبت کرده و از این طریق بتوانند جوانان را با ایثار و از خودگذشتگی شهدا آشنا کنند.

مسئول بخش غرفه‌های سوره‌های سرخ تصریح کرد: روزانه گروه تواشیح و همخوانی محمدرسول‌الله به صورت زنده در غرفه سوره‌های سرخ به اجرای برنامه خواهند پرداخت. این گروه از مدت‌ها پیش فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند و تا کنون موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

captcha