تخفیف 50 درصدی انتشارات فیض کاشانی
کد خبر: 3716921
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

تخفیف 50 درصدی انتشارات فیض کاشانی

گروه ادب ــ مسئول غرفه انتشارات فیض کاشانی از عرضه قرآن‌هایش با بهای هدیه 10 تا 550 هزار تومان یاد و عنوان کرد: همه این مصاحف با تخفیف 30 تا 50 درصد عرضه می‌شوند.

تخفیف 50 درصدی انتشارات فیض کاشانی

عادل فلسفی، مسئول غرفه انتشارات فیض کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ با اشاره به اینکه از نظر نوع خط، قرآن‌هایی که ارائه کرده‌اند شامل دو نوع خط عثمان‌طه و اشرفی تبریزی است،‌ گفت: البته خط استاد احمد نیریزی نیز از خطوط مشهور در چاپ قرآن است که نمونه قرآن آن در این انتشارات وجود ندارد.

وی همچنین از استفاده از کاغذ گلاسه و معطر در چاپ قرآن‌های این انتشارات یاد و عنوان کرد: قرآن‌هایی که در این غرفه عرضه شده‌اند در قطع‌های نیم‌جیبی، جیبی، پالتویی، وزیری، رحلی و رقعی هستند.

فلسفی درباره بهای هدیه قرآن‌هایی که به نمایشگاه قرآن آورده‌اند،‌ گفت: این بها از 10 هزار تومان آغاز می‌شود و تا 550 هزار تومان ادامه می‌یابد که هر کدام از 30 تا 50 درصد تخفیف پشت جلد را نیز دارا هستند.

وی با بیان اینکه نسخه‌های نفیس نیز که با بهای هدیه 210، 280 و 550 هزار تومان در نمایشگاه قرآن ارائه می‌شوند شامل این تخفیفات هستند،‌ افزود: جلدهای قرآن‌ها، ترمو و چرم صنعتی است که محصول چین و ترکیه به شمار می‌آیند. رنگ جلد قرآن‌هایی که روشن‌تر است، محصول ترکیه و جلدهایی که تیره‌تر هستند ترکیه‌ای به شمار می‌آیند که روی آنها طلاکوب می‌شود و داغی یا لیزر می‌نشیند.

انتهای پیام

captcha