اطعام‌ ۱۰ هزار نفر از نیازمندان در ملایر
کد خبر: 3716937
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

اطعام‌ ۱۰ هزار نفر از نیازمندان در ملایر

گروه فرهنگی- کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اطعام ۱۰ هزارنفر از نیازمندان شهرستان ملایر به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اطعام دهی10 هزارنفر از نیازمندان شهرستان ملایر

ابراهیم حسین‌خانی، کارشناس مسئول امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: امسال برای دومین بار در راستای اجرای نیت واقفان، ۲۰ نفر از افراد بی‌بضاعتی که تاکنون موفق به سفر نورانی کربلا نشده بودند توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به این سفر معنوی اعزام شدند.
وی با بیان اینکه هزینه صرف شده برای هر زائر 1 میلیون و 300 هزار تومان است افزود: جمعا مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای سفر این افراد هزینه شد، گفتنی است تعداد افراد اعزام شده به سفر کربلا امسال ۷۰ درصد رشد داشته است چرا که سال گذشته تنها ۶ نفر به این سفر معنوی اعزام شدند.
حسین خانی از اطعام 10 هزارنفر از نیازمندان شهرستان ملایر به مبلغ 10 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: این اطعام از محل موقوفات سیف‌الدوله و اجرای نیت واقفان انجام می‌شود.
وی عنوان کرد: در این ماه مبارک 30 پزشک در 30 روستا به ارائه خدمات پزشکی مشغول خواهند شد، همچنین مرکز دندان پزشکی این شهرستان در ماه رمضان با تخفیف 50 درصد آماده ارائه خدمات به عموم مردم است.
حسین خانی ابراز کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری به 176 نفر از بیماران خاص، پروانه‌ای، سرطانی و صعب العلاج 120 میلیون تومان کمک هزینه درمان از محل موقوفه سیف الدوله پرداخت شده است.
کارشناس فرهنگی اداره اوقاف ملایر عنوان کرد: در شهرستان ملایر 4 بیمار پروانه‌ای وجود دارد که سال قبل به هریک 1 میلیون و 500 هزار تومان کمک هزینه درمان پرداخت شده است، همچنین این مجموعه امسال برای اولین بار اطعام  350 نفر از بیماران موسسه خیریه محک را متقبل شد.
وی اشاره ای طرح مودت در چند بقاع متبرکه شهرستان داشت و بیان کرد: این طرح با هدف کمک به ساخت و آبادانی 4 بقعه امامزاده عبدالله(ع) روستای تجر، امامزاده علی اصغر(ع)گرکان، امامزاده ابراهیم و سعید(ع) آورزمان و شیخ عبدالقهار ازندریانی به مبلغ 600 الی 700 میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی انجام پذیرفته است.
حسین خانی گفت: در بحث کمک به تحصیل دانش آموزان، دانشجویان و طلاب نیز از ابتدای سال جاری تا کنون به 6 هزار نفر از دانش آموزان و طلاب، 125 میلیون تومان کمک هزینه تحصیل پرداخت شده است.
انتهای پیام

captcha