مؤسسه بیت‌الاحزان؛ الگویی موفق جهت اشتغالزایی جوانان
کد خبر: 3717051
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

مؤسسه بیت‌الاحزان؛ الگویی موفق جهت اشتغالزایی جوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ. مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه این مؤسسه تاکنون برای بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته است، آن را الگویی موفق جهت اشتغالزایی جوانان توصیف کرد.

مؤسسه بیت‌الاحزان؛ الگویی موفق جهت اشتغالزایی جوانان/ تلاش برای تربیت مدیران قرآنی

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شاهسونی، مدیر مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این مؤسسه گفت: بیت‌الاحزان یكی از مؤسساتی كه در عرصه اشتغالزایی موفق عمل كرده و به عنوان یك الگوی تجربی برای سایر مؤسسات قرآنی می‌تواند مطرح شود.

اشتغالزایی برای بیش از یك هزار و 500 نفر به‌صورت مستقیم توسط بیت‌الاحزان
وی افزود: اگر از دید طرح‌های اشتغالزایی به مؤسسه بیت‌الاحزان نگاه كنیم، مشاهده خواهیم كرد كه حدود 70 نفر اشتغالزایی به‌صورت مستقیم و تمام وقت در یك منطقه روستایی ایجاد كرده است و با احتساب شعبه‌های آن برای بیش از یك هزار و 500 نفر اشتغالزایی مستقیم كرده است.
شاهسونی ادامه داد: اگر به فعالیت‌های بیت‌الاحزان از سوی قسمت‌های مختلف كمك شود، مسلماً می‌توانیم بیش از این‌ها برای قرآنیان كشورمان اشتغالزایی ایجاد كنیم.

بیت‌الاحزان در عرصه تربیت مدیران قرآنی هم می‌تواند موفق عمل كند
عضو شورای توسعه فرهنگ قرآنی كشور با بیان اینكه این مؤسسه نه تنها در عرصه تربیت حافظان و قرآنیان بلكه در عرصه تربیت مدیران قرآنی هم می‌تواند موفق عمل كند، گفت: اگر از فعالیت‌های مؤسسه بیت‌الاحزان حمایت شود قطعاً می‌توانیم مدیرانی برای كشور تربیت كنیم كه در درجه اول در عرصه فعالیت‌های قرآنی و سپس در سایر عرصه‌ها امانت‌دار و صاحب حرفه و تخصص باشند تا بتوانند امورات جامعه را اداره كنند.
وی یادآور شد: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند ما در كشورمان مشكل مدیریتی داریم و اصولاً برخی از مدیران لیاقت بعضی از پست‌ها ندارند لذا ما تلاش می‌كنیم تا در آینده بتوانیم مدیران قرآنی را در كشور تربیت كرده و نیروهای خود را در این عرصه‌ها جهت‌دهی كنیم و به جاهای مختلف هم توصیه می‌كنیم كه چنین نیروهای متعهد و قرآنی به كار گرفته شوند.
انتهای پیام

captcha