برگزاری ۱۰ حلقه تفسیر و مفاهیم بینات ۲۱ در کردستان
کد خبر: 3717068
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

برگزاری ۱۰ حلقه تفسیر و مفاهیم بینات ۲۱ در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری ۱۰ حلقه تفسیر و مفاهیم بینات ۲۱ طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

برگزاری 10 حلقه تفسیر و مفاهیم بینات 21 در کردستان

ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‎ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از برگزاری 10 حلقه تفسیر و مفاهیم بینات 21 طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و اظهار کرد: در راستای این طرح حلقه های تفسیر سوره مبارکه قصص در مساجد محوری سطح استان تشکیل می شود.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از 10 محفل انس با قرآن خودگردان سطح مؤسسات و خانه های قرآن کریم که در طول ماه مبارک رمضان برگزار شود، حمایت می‌کند.
رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ارتباط و انس هر چه بیشتر و بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن کریم است.
وی در پایان یادآور شد: ماه رمضان، ماه مهمانی خداوند باری‌تعالی است که اقشار مختلف جامعه به‌ ویژه نسل جوان می‌توانند از فیوضات این ماه بهره‌مند شوند و حضور در مساجد و شکرت در محافل و مراسم ختم قرآن کریم بهترین فرصت در این راستاست.
انتهای پیام

captcha