مسابقه عکس «جلوه‌های رمضان» در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3717081
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

مسابقه عکس «جلوه‌های رمضان» در بوشهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقه عکس جلوه‌های رمضان از سوی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

مسابقه عکس جلوه‌های رمضان در بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا؛ اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با همکاری صدا و سیمای این استان و مؤسسه قرآنی نورالثقلین،‌ مسابقه عکس جلوه‌های رمضان برگزار می‌کند.
این مسابقه در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار خواهد شد و شرکت همه عکاسان حرفه‌ای‌(دوربین دیجیتال و آنالوگ) و آماتور‌(تلفن همراه) در آن آزاد است. همچنین، این مسابقه به هیچ یک از انواع عکاسی محدود نمی‌شود و همه آثار از مستند گرفته تا عکس‌های دست‌‌کاری شده و صحنه‌سازی شده مجاز به شرکت در مسابقه هستند.
موضوعات عکس باید مرتبط با ماه مبارک رمضان شامل سفره افطار، راز ونیاز در رمضان، محافل قرآنی و کودک و رمضان باشد و هر عکاس حداکثر می‌تواند ۵ تک عکس برای شرکت در مسابقه ارسال کند.
همچنین، در بخش غیررقابتی(فقط جهت نمایش در رادیو نما و سایت مبشرین) محدودیتی برای ارسال اثر وجود ندارد. ارسال یک قطعه عکس پرتره(عکس چهره) از عکاس به صورت فایل دیجیتال الزامی است.
ارسال‌کننده عکس صاحب اثر شناخته خواهد شد در صورتی که خلاف آن ثابت شود عواقبی متوجه برگزارکننده نخواهد‌ بود. همچنین، آثار باید به صورت فایل jpg و با رزولوشن ۷۲ ارسال شود و ارسال اثر به منزله قبول مقررات مسابقه است.
آثار پذیرفته شده در سایت مبشرین به نشانی www.mobasherin.ir و رادیو نما به نمایش درخواهند آمد، همچنین، برترین آثار در نمایشگاه «عکس رمضان» در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت و در آخر به برترین‌ها از میان آثار پذیرفته شده جوایزی اهدا می‌شود.
آخرین زمان دریافت آثار، پایان ماه مبارک رمضان(عید فطر) است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق حساب کاربری @jelvehramezan97 در یکی از پیام‌رسان‌های ایتا، سروش، آی گپ ارسال کنند. همچنین، علاقه‌مندان باید هنگام ارسال مشخصات دقیق خود شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس را نیز درج کنند.

انتهای پیام

captcha