تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تربیت‌ مربی‌ نماز شهرستان ساوه
کد خبر: 3717092
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تربیت‌ مربی‌ نماز شهرستان ساوه

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه از تمدید مهلت ثبت نام دوره تربیت‌مربی‌نماز تا پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی‌نماز شهرستان ساوهمعصومه پرآذران، مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی از تمدید مهلت ثبت‌نام دوره تربیت‌مربی‌نماز در شهرستان ساوه خبرداد و اظهار کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان افرادی که از ثبت نام بازمانده‌اند، می‌توانند با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه برای ثبت‌نام خود در این دوره اقدام کنند.
وی ادامه داد: دوره تربیت‌مربی نماز با هماهنگی‌های صورت گرفته با مشارکت ستاد اقامه نماز حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه، دارالتحفیظ ساوه و این موسسه قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه افزود: ثبت‌نام از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده است. تا کنون از یکصد نفر برای شرکت در این دوره ثبت‌نام بعمل آمده است.
پرآذران گفت: طبق موافقت‌های بعمل آمده با ستاد اقامه نماز کشور مقررشده است سه دوره تربیت‌مربی‌نماز برای برادران و خواهران با دعوت از اساتید برجسته این ستاد پس از ماه مبارک رمضان برگزار شود. این دوره برابر با 120 ساعت آموزشی است.
وی بیان کرد: اولویت افراد شرکت‌کننده در دوره تربیت‌مربی‌نماز با حوزویان، مربیان و حافظان قرآن است. لازم به یادآوری است، طلاب و حافظان فاقد مصاحبه هستند و از افراد عمومی برای ورود به این دوره مصاحبه شفاهی صورت می‌پذیرد، این درحالی است که باید به اطلاعات قرآنی مسلط باشند.
مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت صاحب‌الزمان(عج) ساوه گفت: در پایان به افراد شرکت‌کننده گواهینامه پایان‌دوره از سوی ستاد اقامه نماز کشور اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha