امنیت آذربایجان غربی مدیون مجاهد خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام حسنی است
کد خبر: 3717114
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵

امنیت آذربایجان غربی مدیون مجاهد خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام حسنی است

گروه اجتماعی - امام جمعه ارومیه، حجت‌الاسلام حسنی را شخصیتی ماندگار و فراموش نشدنی در یاد مردم آذربایجان دانست و گفت: امنیت آذربایجان غربی مدیون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام حسنی است.

امنیت آذربایجان غربی مدیون مجاهد خستگی ناپذیر حجت الاسلام حسنی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه پیش از ظهر امروز، دوم خرداد در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه و مجاهد نستوه آذربایجان غربی که با حضور پرشور مردم قدرشناس استان برگزار شد ضمن عرض تسلیت درگذشت این روحانی بزرگوار، پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی را قرائت نموده و بیان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز در پیام خود اشاره نموده اند، آذربایجان هیچ گاه مجاهدت ها و رشادت‌های مجاهده نستوه حجت الاسلام حسنی را از یاد نخواهد برد.
وی افزود: امروز مردم انقلابی و قدرشناس ارومیه چه اهل تسنن و چه اهل شیعه با حضور در این مراسم نشان دادند که قدردان زحمات و مجاهدت های آن مجاهد نستوه بوده و هیچ گاه او را از یاد نخواهند برد.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی خاطرنشان کرد: زمانی که فرق مبارک امام علی (ع) توسط ابن ملجم شکافته شد و ایشان بر بستر شهادت افتاد، فرمودند که من هم اکنون که در بستر بیماری هستم برای شما مایه عبرت بوده و فردا نیز دنیا را ترک و به نزد پروردگار خواهم رفت و ما اکنون باید از این مساله درس عبرت بگیریم.
امام جمعه ارومیه ادامه داد: نسل های کنونی و آینده باید مجاهدت های بی شمار این روحانی مبارز را فراموش نکرده و سرلوحه و چراغ راه خود در زندگی و انقلاب قرار دهند.
انتهای پیام

captcha