خرمشهر؛ نماد غرور ملی ایران
کد خبر: 3717121
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
زینی‌وندمقدم مطرح کرد:

خرمشهر؛ نماد غرور ملی ایران

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان قدرت ایمان، غرور ملی، عشق و علاقه به وطن، یاری و امداد الهی را از عوامل مؤثر در حماسه سوم خرداد دانست و اظهارکرد: خرمشهر نماد غرور ملی ایران است و یکی‌از افتخارات بزرگ دوران دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق و ایادی استکبار بود.

ا

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز چهارشنبه، دوم خردادماه با حضور مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان یک‌صد و هفتاد و چهارمین جلسه ستاد اجرایی شاهد آموزش و پرورش استان لرستان به ریاست رضا زینی‌وند، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در خرم‎آباد برگزار شد.
زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این جلسه ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس، گفت: در جریان آزادسازی خرمشهر همان‌گونه‌که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند به‌نوعی دست خداوند در آستین رزمندگان ما نمایان شد.
وی قدرت ایمان، غرور ملی، عشق و علاقه به وطن، یاری و امداد الهی را از عوامل این پیروزی غرورآفرین برشمرد و اضافه کرد: خرمشهر نماد غرور ملی ایران است و یکی‌از افتخارات بزرگ دوران دفاع مقدس، آزادسازی خرمشهر در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق و ایادی استکبار بود.
زینی‌وندمقدم گفت: خدمت در مدارس شاهد یک خدمت ویژه و خاص است زیرا در این‌گونه مدارس فرزندان شهدا و یادگاران شهدا و جانبازان و کسانی‌که با ایثار خود دین خود را به انقلاب ادا کرده‌اند به‌عنوان امانت در دست ما هستند .
وی بر لزوم اهتمام جدی و به‌کار بستن تمام توان و تلاش برای ارتقاء این‌گونه مدارس تاکید کرد و گفت: با تمام توان در خدمت این عزیزان هستیم و تمام تلاش خود را در جهت ارتقای مدارس شاهد به‌کار می‌بریم تا شرمنده شهدا و جانبازان نباشیم .
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در پایان از مدیرکل بنیاد شهید استان لرستان خواست تا در خصوص ارتقاء مدارس شاهد در جذب و تخصیص سهم ۷۵ درصد شهریه جامعه هدف و مبالغ و هزینه برگزاری کلاس‌های تقویتی و جبرانی پیگیری‌های لازم را در دستور کار قرار دهد .

انتهای پیام

captcha