آزادسازی خرمشهر فتح باب پیروزی‌های دفاع مقدس شد
کد خبر: 3717147
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

آزادسازی خرمشهر فتح باب پیروزی‌های دفاع مقدس شد

گروه اجتماعی- فرمانده گردان امام حسن (ع) در لشکر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر به رزمندگان اعتماد به‌نفس داد تا بتوانند جنگ را به خوبی ادامه دهند و به پیروزی‌های دیگر دست پیدا کنند.

آزادسازی خرمشهر فتح باب پیروزی‌های دفاع مقدس شد

فرزانه‌خو، فرمانده گردان امام حسن (ع) در لشگر امام حسین (ع) در دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا شعبه اصفهان درباره تاثیر آزادسازی خرمشهر در جریان دفاع مقدس، اظهار کرد: فتح خرمشهر به رزمندگان اعتماد به‌نفس داد تا بتوانند جنگ را به خوبی ادامه دهند و به پیروزی‌های دیگر دست پیدا کنند.
وی ادامه داد: شکست روحیه دشمن از زمانی شروع شد که در جریان عملیات فتح خرمشهر شکست خوردند. اگر ما توانستیم فاو، جزایر مجنون و ارتفاعات غرب را تصرف کنیم و عملیات‌هایی مانند عملیات فتح‌المبین را انجام دهیم، به خاطر اعتماد به نفسی بود که بچه‌های جنگ از فتح خرمشهر به دست آوردند.
فرمانده گردان امام حسن (ع) در لشکر امام حسین (ع) در دوران  دفاع مقدس افزود: صدام در زمان اشغال خرمشهر گفته بود که اگر ایرانیان بتوانند خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آنها خواهم داد؛ این حرف به این خاطر بود که عراقی‌ها استحکامات بسیار عجیب و محکمی در خرمشهر برپا کرده بودند و هرگز تصور نمی‌کردند رزمندگان ایران بتوانند این شهر را پس بگیرند.

انتهای پیام

captcha