همایش تجلیل از خادمان‌قرآنی استان مرکزی برگزار می‌شود
کد خبر: 3717152
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

همایش تجلیل از خادمان‌قرآنی استان مرکزی برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های‌ قرآنی- همایش تجلیل از خادمان و مقام‌آوران مسابقات بین‌المللی و ملی قرآن با مشارکت اداره قرآن‌و‌عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان، مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک و اتحادیه موسسات قرآنی برگزار می‌شود.

همایش تجلیل از خادمان‌قرآنی استان مرکزی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از استان مرکزی، شنبه، 5 خردادماه برای سومین سال متوالی از مقام‌آوران مسابقات بین‌المللی و ملی قرآن با حضور قاریان، حافظان، مدیران مؤسسات قرآنی و خادمان قرآن تجلیل می‌شود.
پیمان عین‌القضاتی، مدیر مؤسسه اصحاب‌الثقلین اراک، در این‌باره گفت: برای سومین سال متوالی با حضور قاریان، حافظان، مدیران مؤسسات قرآنی و خادمان قرآن مراسم تجلیل از مقام‌ آوران مسابقات بین‌المللی و ملی قرآن شنبه، 5 خردادماه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌‌شود.
وی با اشاره به اینکه 6 نفر از مقام‌آوران مسابقات بین‌المللی و ملی قرآن تجلیل خواهند شد، ادامه داد: در این مراسم از 7 نفر از افرادی که به صورت گمنام در حوزه هنری، پژوهشی و آموزشی قرآن فعالیت دارند نیز تجلیل می‌شود. همچنین بیش از 6 گروه تواشیح به اجرای برنامه می‌پردازند. در این مراسم نظام بهداشت سلامت از دیدگاه قرآن، توسط دکتر لطیفی عضو هیئات علمی دانشگاه علوم‌پزشکی نیز ارائه می‌شود.
مدیر مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک افزود: این همایش با مشارکت اداره قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی استان، مؤسسه قرآنی اصحاب‌الثقلین اراک و اتحادیه موسسات قرآنی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha