نام و یاد حجت الاسلام حسنی همواره در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود
کد خبر: 3717181
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

نام و یاد حجت الاسلام حسنی همواره در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود

گروه اجتماعی - معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ضمن عزض تسلیت درگذشت امام جمعه فقید و محبوب ارومیه گفت: نام و یاد حجت الاسلام حسنی همواره در اذهان مردم و تاریخ کشور ثبت گردیده و ماندگار خواهد بود.

نام و یاد حجت الاسلام حسنی همواره در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود

جلیل وحیدی معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر امام جمعه فقید ارومیه در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی بیان کرد: حجت الاسلام حسنی یک روحانی مبارز و انقلابی بی همتا بود که شاید دیگر نظیر ایشان را هیچ گاه نبینیم.

وی ادامه داد: مجاهد مبارز آذربایجان یار دیرین امام خمینی و رهبر انقلاب بود و نه تنها در آذربایجان بلکه در کل کشور و در برهه های حساس نقش ویژه ای ایفا کردند.

وحیدی با اشاره به موقعیت جغرافیایی حساس آذربایجان غربی در کشور یادآور شد: با توجه به اینکه استان در منطقه مرزی قرار گرفته و همواره با مشکلات امنیتی دست و پنجه نرم میکنیم، حجت الاسلام حسنی نقش بی بدیلی در ایجاد امنیت پایدار آذربایجان داشتند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع امام جمعه فقید ارومیه خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همواره در صحنه های انقلابی نقش پررنگی داشته اند و حضور امروز مردم را می توان با راهپیمایی 22 بهمن مقایسه نمود.

انتهای پیام

captcha