60 هزار حافظ قرآن؛ سهم نیروی انتظامی
کد خبر: 3717182
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

60 هزار حافظ قرآن؛ سهم نیروی انتظامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ضمن اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان، گفت: ناجا به عنوان یک نیروی مکتبی، 60 هزار حافظ قرآن کریم دارد.

60 هزار حافظ قرآن؛ سهم نیروی انتظامی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمين ابوتراب بهرامي در محفل انس با قرآن ستاد فرماندهی مرزبانی ناجا ضمن تبريک فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان؛ ماه روزه داري و رسيدن به تقوا است و می‌توان در این ماه با نهی از انجام برخي اعمال، به خداوند نزديک تر شد.

وی افزود: روزه داري، احرام و اعتکاف سه عملي هستند که انسان را به تقواي الهي مي‌رساند و ما وظيفه داريم اين سه عمل را در حد توان انجام دهيم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به نقش مهم قرآن کریم در زندگی روزمره، بیان داشت: قرآن کريم، سند دست نخورده‌اي است که نیروی انتظامی به آن متمسک است و سعي دارد بيشترين حافظان و قاريان را در اين راه تربيت کند که در اين راستا کارهاي بسيار خوبي صورت پذیرفته و ناجا به عنوان یک نیروی مکتبی، 60 هزار حافظ قرآن کریم دارد.

حجت الاسلام والمسلمين بهرامي ادامه داد: بحمدالله نيروي انتظامي با انجام به موقع وظایف محوله و اداي تکليف خود، توانسته عرصه را بر مجرمان، قاچاقچیان و سوداگران مرگ تنگ کند که این لطف الهی، مرهون رشادت‌ها و تلاش های شبانه روزی شما همکاران است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مرزبانان وظیفه سنگيني برای حراست از مرزهای کشور برعهده دارند، افزود: وظیفه مرزبانان برای تأمین امنیت مرزها، ریسک‌کردن و خطرپذیری است که همواره در این نوع آزمون‌ها، سربلند و افتخار آمیز بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در خاتمه با اعلام اینکه مرزبانی مسیر استقبال از شهادت است، گفت: لطف خداوند همواره شامل حال مرزبانان بوده و آنها همیشه در معرض آزمون الهی هستند

فرهاد زمانی

انتهای پیام

captcha