از حضور بانوان والیبالیست تا گزارش‌های انتقادی از بخش‌های دانشگاهی
کد خبر: 3717217
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
گزارش روز چهارم نمایشگاه قرآن؛

از حضور بانوان والیبالیست تا گزارش‌های انتقادی از بخش‌های دانشگاهی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ چهارمین شب نمایشگاه بین‌المللی قرآن با حضور بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان کشورمان حال و هوای ورزشی به خود گرفت.

از حضور بانوان والیبالیست تا گزارش‌های انتقادی از بخش‌های دانشگاهی

به گزارش ایکنا چهارمین روز نمایشگاه بین‌المللی قرآن همزمان با هفتمین روز ماه رمضان، برگزار شد. در این روز غرفه ایکنا میزبان برخی اساتید و شخصیت‌های علمی و قرآنی بود. محمدتقی میرزاجانی، مدیر ارتباطات شورای عالی قرآن، با حضور در غرفه ایکنا به بیان ارزیابی خود از نمایشگاه امسال، تشریح طرح اسوه و چگونگی اعزام قاریان به حج تمتع 97 پرداخت.

احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن، دیگر میهمان امشب ایکنا بود که وی نیز به ارائه ارزیابی خود از نمایشگاه امسال و نحوه همکاری رادیو قرآن با نمایشگاه قرآن و اجرای برنامه تلاوت‌های درخواستی از میان بازدیدکنندگان پرداخت.

سید حمید خویی، پژوهشگر قرآنی نیز با حضور در ایکنا سه موضوع فلسفه برگزاری نمایشگاه، جایگاه اخلاق و نهج‌البلاغه و زنان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بهاره نصیری، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، نیز امشب میهمان ایکنا بود که به بیان مبانی سواد رسانه‌ای پرداخت.

از رویدادهای جالب و مورد توجه شب چهارم، حضور اعضای تیم ملی والیبال بانوان کشورمان در نمایشگاه بود که حال و هوای ورزشی به این نمایشگاه دادند.

همچنین از بخش‌های دانشگاهی، حوزه علمیه، عفاف و حجاب، وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی گزارش‌های توصیفی و انتقادی تهیه شد.

همچنین در این شب نشست «قوانین و مقررات مالیاتی حاکم بر مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت» و کارگاه «ارتقای سواد رسانه‌ای ویژه فعالان قرآنی»، «روزه‌داری در ماه رمضان» و «مبانی امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های دولتی» برگزار شد.

انتهای پیام

captcha