«فتح خرمشهر» تابلو درخشان ايثار و نثار انسان‌هايی الهی است
کد خبر: 3717263
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

«فتح خرمشهر» تابلو درخشان ايثار و نثار انسان‌هايی الهی است

گروه فرهنگی- استاندار یزد با صدور پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: فتح خرمشهر، تابلو درخشان ايثار و نثار انسان‌هايی الهی است كه درس فداكاری و جانفشانی را از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) آموخته‌ و در مكتب عاشورایی و علوی قد كشيده بودند.

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار يزد به مناسبت گراميداشت يوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر در پیامی آورده است: تاريخ پر تلالو ايران عزيز اسلامي مشحون از رويدادها و واقعه‌هاي مهم و تاثيرگذاري است كه براي هميشه در يادها و خاطره ها باقي مي ماند ليكن يوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازي خرمشهر يكي از عالي ترين نمادهاي ايستادگي و رادمردي ملتي است كه در اوج مظلوميت در برابر قلدرمأبان تاريخ زمان خويش مردانه ايستاد و عزت و اقتدارش را در پرتو عنايت حضرت دوست و رهبري حكيمانه و شجاعانه امام راحل عظيم الشان(ره) به رخ كشيد.
وی در ادامه آورده است: فتح خرمشهر، تابلو درخشان ايثار و نثار انسان هايي الهی است، كه درس فداكاري و جانفشاني را از سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) آموخته و در مكتب عاشورایی و علوی قد كشيده بودند و با بهاي خون پاك و مطهر خويش، صحنه‌های غرورآفرینی را رقم زدند. از همين منظر است كه رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي) در اين رابطه مي فرمايند: حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت المقدس، در تاریخ این كشور، خواهد ماند.
استاندار یزد در پایان آورده است: اینجانب با گراميداشت فرا رسیدن حماسه یوم الله سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، یاد و خاطره همه شهیدان والا مقام هشت سال دفاع مقدس خصوصا سردار رشید اسلام، شهید محمد جهان آرا و همرزمان دلیرش را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام می كنم. موفقيت همگان را در پيمودن راه اين سروهاي بلند آزادي و كرامت از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

captcha