سازماندهی خیرین مسجدساز در ۱۵ استان کشور
کد خبر: 3717272
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
مظفر بیان کرد:

سازماندهی خیرین مسجدساز در ۱۵ استان کشور

گروه جامعه ــ مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز با بیان اینکه مساجد پایه‎ای‌ترین عامل تاثیرگذار در پیشبرد فرهنگ و تمدن اسلامی هستند، از راه‎اندازی دفتر نمایندگی مجمع خیرین مسجدساز در 15 استان کشور خبر داد و گفت: اگر هر شخصی در هر ماه، هزار تومان برای ساخت مساجد کمک کند، می‌توانیم سالیانه یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مساجد کسب کنیم.

شنبه/ مدیران و مربیان مهدهای کودک شناخت کافی ندارند/ نماز بچه‌ها آسیب می‌بیند
 
محمود مظفر، مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در گفت‎وگو با ایکنا؛ با اشاره به نقش و اهمیت مساجد در پشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: مساجد از مهمترین و پایه‎ای‌ترین عوامل تاثیرگذار در پیشبرد فرهنگ و تمدن اسلامی هستند که در زمینه‎های مختلف آموزشی، تربیتی و فرهنگی می‎توانند اثرگذار باشند و جامعه اسلامی ما بدون آن‌ها نمی‎تواند بسیاری از این نقش‏ها را ایفا کند.

وی با بیان اینکه ترویج و تبلیغ ساخت مساجد ارزان و کم‌هزینه در مناطق محروم کشور از شعار‌های مجمع خیرین مسجدساز است، افزود: بر همین اساس سعی داریم مشارکت مردم در این امر را با اختصاص کمترین مبلغ یعنی هزار تومان فراهم کنیم تا همه در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در ادامه بیان کرد گفت: اگر هرشخصی در هر ماه، هزار تومان برای ساخت مساجد کمک کند، می‌توانیم سالیانه یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مساجد کسب کنیم؛ بر همین اساس مشارکت مردم می‎تواند در این خصوص بسیار یاری‎کننده و اثرگذار باشد.

مظفر با اشاره به تاکیدات قرآن کریم در زمینه مسجدسازی، اظهار کرد: خداوند فضیلت مسجدسازی را منحصر برای مؤمنان دانسته و سازندگان مساجد را جزء هدایت‏شدگان معرفی کرده است؛ لذا با ترویج و فرهنگ‎سازی این موضوع می‌توان مردم را به یک هدف بزرگ که پاداش فراوانی دارد، هدایت کرد.

قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در ادامه از کمبود مسجد در مناطق محروم کشور سخن گفت و افزود: این کمبود به وضوح دیده می‌شود و لازم است تا نهضت مسجدسازی در کشور به‎ویژه در مناطق محروم و روستایی شکل گیرد. در واقع می‌توان گفت که ما در بیشتر مناطق کشور محرومیت مسجد را داریم و کمبود مسجد به وفور یافت می‌شود و این از نیاز‌هایی است که کمتر مردم به آن توجه کرده‌اند.

وی از راه‎اندازی دفتر نمایندگی مجمع خیرین مسجدساز در پانزده استان کشور خبر داد و به ایکنا گفت: در شش ماه گذشته این دفاتر با هدف شناسایی، جذب و سازماندهی خیرین، تلاشگران و علاقمندان عرصه مسجدسازی راه‎اندازی شده‎ و درحال حاضر فعالیت می‌کنند.

مظفر گفت: افراد علاقمند بسیاری هستند که مشتاق‌اند در امر مقدس مسجدسازی مخصوصا در نقاط محروم و فاقد مسجد، کمک کنند؛ از طرفی نیاز‌های فراوانی در این رابطه وجود دارد که خوشبختانه توسط مجمع خیرین مرکز و استان‎ها احصاء شده است؛ لذا امیدواریم ما به عنوان حلقه وصل بین متمکنین، علاقمندان به مسجدسازی و نقاط محروم و نیازمند واسطه موثری باشیم.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز در پاسخ به سوالی مبنی بر کمبود مساجد بین راهی و اقداماتی در این زمینه هم به ایکنا، گفت: در تلاشیم با کمک خیرین مسجدساز و جهت رفاه حال مسافرین عزیز مساجد بین راهی را هم افزایش دهیم. البته در این زمینه و سایر فعالیت‎ها، آمادگی این را داریم که گروه‌های جهادی پای کار بیایند و ساخت مساجد را در مناطق محروم و دورافتاده با کمک مجمع انجام دهند.

وی در پایان از هموطنان در خواست کرد در صورت علاقمندی به مشارکت در ساخت مسجد، با مراجعه با سایت خیرین مسجدساز به نشانی www.masjedsaz.ir و یا شماره گیری #۲۳*۷*۷۳۳* به مشارکت در حد توان مالی خود اقدام کنند.
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
زعفرفتاحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۴
0
1
سلام مسجد روستای خویین تخریب شده استان زنجان ماهنشان پری روستای خویین اگه امکان داره به خیرین بگین درست کنن
captcha