مقاومت، تنها راه حفظ فرهنگ و ارزش های جامعه است
کد خبر: 3717279
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مقاومت، تنها راه حفظ فرهنگ و ارزش های جامعه است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقاومت، تنها راه حفظ ناموس، اقتصاد، فرهنگ و ارزش‌های هر جامعه ا‌ی است.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی، امروز سوم خرداد، در مراسم صبحگاه مشترک نيروهای مسلح مستقر در مركز استان در محل قرارگاه پدافند هوايی شرق به مناسبت گراميداشت سوم خرداد؛ سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد:مقاومت، تنها راه حفظ فرهنگ و ارزش های جامعه است امنیت یک عنصر تولید شده نیست بلکه باید آن را ایجاد کرد چرا که عالم، عالم تضاد است و همواره علل و عواملی امنیت را تهدید می‌کند.

 

وی با بیان اینکه برای جامعه بشری امنیت و آرامش شرط زندگی است و در هر کاری شرط اول آن امنیت است، افزود: در زندگی‌های ابتدایی بشری آنهایی که به صورت قبیله یا روستا‌نشین یا قافله بودند همواره مورد هجوم دزدها و باج بگیرها قرار می‌گرفتند و امنیت، حیات و ناموس آنان به خطر می‌افتاد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: هر چه جامعه بشری گسترش پیدا کرده، به همان نسبت دزدها و متجاوزان هم گسترش پیدا کردند و مجهز شدند و زندگی بشری را به خطر انداختند.

وی اظهار کرد: دنیا وقتی به امنیت و آرامش خواهد رسید که دزدان بین‌المللی خود ناامن شوند و اشتباه بزرگی که همواره در طول تاریخ و امروز بشر را تهدید می‌کند عدم کارشناسی صحیح روی این قضیه است و بعضی می‌خواهند فتنه‌های دشمن را با سازش و معامله و ذلت حل کنند در حالی که این راه‌حل نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی راه حل مقابله با همه فتنه‌های دشمنان را مقاومت دانست و ادامه داد: مقاومت از نظر علمی و هم در صحنه میدانی در طول تاریخ بوده و اکنون نیز همان است و تا کسی در مقابل تاخت و تاز دشمن قرار نگیرد مسلم هیچ کسی امنیت نخواهد داشت.

عبادی با اشاره به روز سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، بیان کرد: آنچه در صحنه میدانی مسئله را رقم زد این بود که مردم با ایمان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مقابل این هجوم مغول قرن اتم ایستادند و درسی به دنیا دادند که باید تابلو باشد.

وی ادامه داد: منافقان که 17 هزار نفر از مردم ما را شهید کردند همواره مورد حمایت امریکا و چند کشور اروپایی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: مقاومت، تنها راه حفظ ناموس، اقتصاد، فرهنگ و ارزش‌های هر جامعه ا‌ی است.

 انتهای پیام

captcha