ساماندهی و مدیریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد اجرایی اربعین
کد خبر: 3717292
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
خادمی تاکیدکرد:

ساماندهی و مدیریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد اجرایی اربعین

گروه فرهنگی ـ استاندار لرستان با اشاره به اسکان و پذیرایی روزانه ۱۵ هزار زائر اربعین حسینی توسط ستاد اربعین لرستان بر لزوم ساماندهی و مدیریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد اجرایی اربعین تاکید کرد‌ و گفت: لرستان از حیث خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین، جایگاه ویژه‌‌ای در سطح کشور دارد.

اسکان روزانه ۱۵ هزار زائر از سوی ستاد اربعین لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان،  سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، ظهر امروز پنج‌شنبه، سوم خرداد در جلسه ستاد اربعین حسینی لرستان با تاکید بر تسهیل‌گری به زائرین در اربعین حسینی، ارائه خدمات مطلوب تسهیل‌گری و برای زائرین استان لرستان، اظهارکرد: برای زائرینی که از مسیر لرستان عبور می‌کنند، زیرساخت‌ها و امکانات خدمت‌رسانی فراهم شود.
وی بر بررسی مشکلات و کمبودهای خدمت‌رسانی به زوار اباعبدالله الحسین(ع) توسط کمیته اجرایی ستاد اربعین، اضافه کرد: فعالیت‌های ستاد اربعین با محوریت مردم باشد، کمااینکه مردم در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی پای کار هستند.
خادمی بر اطلاع‌رسانی ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی، توسط گروه‌های مردمی تاکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته فعالیت‌های عمرانی مناسبی توسط لرستان در استان ایلام انجام شد.
استاندار لرستان به تصویب ردیف بودجه‌ای جهت مرایم اربعین به استان‌های مرزی اشاره و افزود: ستاد اربعین لرستان در مراسم امسال، روزانه از پنج هزار نفر در مهران و ۱۰ هزار نفر در عراق پذیرایی و خدمات‌رسانی خواهد کرد.
وی در پایان بر لزوم ساماندهی و مدیریت جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط ستاد اجرایی اربعین تاکید کرد‌ و گفت: لرستان از حیث خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین، جایگاه ویژه‌‌ای در سطح کشور دارد.

انتهای پیام

captcha