خرمشهر نماد پایداری ملت ایران است
کد خبر: 3717348
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷
فرمانده سپاه قدس گیلان:

خرمشهر نماد پایداری ملت ایران است

گروه اجتماعی- عبدالله پور، خرمشهر را نماد پایداری ملت ایران دانست و یادآور شد: حماسه فتح خرمشهر ثمره خون شهدایی بود که در راه دفاع از مملکت و آرامش و امنیت ملت ریخته شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 3 خرداد در دیدار با والدین شهیدان «علی ثابت قدم» و «غلامرضا سالاری»، دو تن از شهدای گیلانی عملیات بیت المقدس، با بیان اینکه شهدا مایه افتخار کشور و نظام هستند، اظهار کرد: شهدا بر گردن ملت حق دارند.

وی فتح الفتوحات رزمندگان اسلام را با خواست و اراده الهی دانست و افزود: خدمت خالصانه به خانواده های شهدا را وظیفه خود می دانیم و به آن افتخار می کنیم.

خرمشهر نماد پایداری ملت ایران است

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه در راه دفاع از اسلام، انقلاب و نظام اسلامی باید رهرو واقعی شهیدان باشیم، خاطرنشان کرد: شهدا نماد ایثار، فداکاری، از خود گذشتگی، سلحشوری و مقاومت بودند و در مقابل زیاده خواهی دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

عبدالله پور، خرمشهر را نماد پایداری ملت ایران دانست و یادآور شد: حماسه فتح خرمشهر ثمره خون شهدایی بود که در راه دفاع از مملکت و آرامش و امنیت ملت ریخته شد.

خرمشهر نماد پایداری ملت ایران است

وی با بیان اینکه شهدا به تاسی از مکتب عاشورا سینه های خود را سپر تیرهای دشمنان کردند، گفت: پیروی از ولایت فقیه محور وصیت نامه های شهداست لذا ما نیز با قدم گذاشتن در راه شهدا از فرامین مقام عظمای ولایت تبعیت می کنیم تا این کشور و نظام را به تعالی برسانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرهای جدید پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: امروز جوانان این مرز و بوم همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس می توانند با تکیه بر قدرت ایمان جبهه های مختلف را فتح کنند و حماسه بیافرینند.

انتهای پیام

captcha