رزق معنوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در غرفه مؤسسه اسوه تهران
کد خبر: 3717350
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

رزق معنوی بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن در غرفه مؤسسه اسوه تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ـ از جمله برنامه‌هایی که از سوی مؤسسه اسوه تهران در نمایشگاه قرآن به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، رزق معنوی شامل حدیثی از اهل‌بیت(ع) و قرائت سوره‌ای و اهدای ثواب آن به معصومین(ع) است.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مؤسسه قرآنی فرهنگی اسوه تهران با دو غرفه یکی روبه‌روی محراب در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی بخش دستگاه‌ها و نهادها و دیگری در بخش عفاف و حجاب سالن A غرفه 48 به بازدیدکنندگان بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خدمت‌رسانی می‌کند.
در غرفه این مؤسسه در بخش مؤسسات علاوه بر تشریح فعالیت‌های این مرکز مردم‌نهاد، رزق‌های معنوی، توزیع ماهنامه و بروشوری از فعالیت‌های مؤسسه، ثبت نام از علاقه‌مندان در تور و کاروان این مؤسسه به مشهد مقدس و عتبات عالیات و همچنین آشنایی مخاطبان با مهد کودک قرآنی انجام می‌شود.
از دیگر فعالیت‌های این غرفه برپایی مسابقه دارت فضائل و رذائل اخلاقی ویژه مراجعه کنندگان 15 سال به بالا است و درصورتی که هر شرکت‌کننده بتواند پنج مورد از رذائل اخلاقی را بزند، بن خرید از غرفه محصولات عفاف و حجاب مؤسسه اسوه به او اعطا خواهد شد. همچنین این مؤسسه در بخش مؤسسات اقدام به بیمه رایگان منازل مسکونی مدیران و دیگر کارکنان مؤسسات تا سقف 10 میلیون تومان می‌کند.
همچنین غرفه‌ای دیگر از مؤسسه اسوه تهران در چهارراه ولی‌عصر(عج) با ارائه خدماتی چون مشاوره، عرضه محصولات عفاف و حجاب، تجدید میثاق با شهدا و ... خدماتی به شهروندان ارائه می‌دهد.
یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha