حضور مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در نمایشگاه قرآن با 2 غرفه
کد خبر: 3717357
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶

حضور مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در نمایشگاه قرآن با 2 غرفه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد با دو غرفه یکی در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی و دیگری در بخش ناشران مکتوب به مخاطبان خدمات ارائه می‌کند.

حجت‌الاسلام رسول عزیزان، مسئول غرفه مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: علاوه بر توضیحاتی از فعالیت‌های مؤسسه، لوح‌های فشرده با موضوعات قرآن و سیره اهل‌بیت(ع)، تدبر در سوره‌های قرآن، جزء سی‌ام تا 24 قرآن، جزء اول و دوم قرآن کریم ارائه می‌شود.
وی با اشاره به دیگر موضوعات تدبر که در قالب لوح فشرده به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، اظهار کرد: مقابله با نفاق سیاسی ـ عبادی، ارتباط اجتماعی، سیره عملی در قرآن، تدبر و همفکری، تدبر در خطبه غدیر، زیارت عاشورا و ... از جمله فعالیت موسسه در حوزه تدبر در قرآن است.
عزیزان عنوان کرد: همچنین مسابقه حضوری با محتوای تدبر در سوره لیل شامل پنج سؤال چهار گزینه‌ای همراه با جوایز نقدی ویژه بازدیدکنندگان برگزار می‌شود.
عزیزان تأکید کرد: این مؤسسه اولین و برترین مؤسسه در عرصه تدبر در قرآن و سیره است که مبدع این طرح، تألیف و چاپ انواع کتاب با این موضوع، تولید، تبیین و ترویج روش‌های تدبر در قرآن و سیره، تولید و تکثیر انواع لوح‌های فشرده و طراحی و تولید نظام‌واره اقامه و عمل به قرآن را در کارنامه فعالیت‌های قرآنی خود دارد.
وی تصریح کرد: این مؤسسه مردمی، غیرانتفاعی با هویت حوزوی است که در مشهد، خیابان امام خمینی(ره)، میدان 10 دی، نبش رازی، غربی هشت قرار دارد.
مؤسسه تدبر در قرآن و سیره مشهد در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی بخش دستگاه‌ها و نهادها واقع شده است. همچنین غرفه دیگری از این مؤسسه در بخش ناشران مکتوب راهروی 19 قرار دارد.
یادآور می‌شود، بیست‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha