فهم منسجم قرآن با حضور در غرفه تدبر در کلام وحی قم
کد خبر: 3717360
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

فهم منسجم قرآن با حضور در غرفه تدبر در کلام وحی قم

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهادـ مؤسسه تدبر در کلام وحی قم اقدام به ارائه راهکارهای فهم منسجم آیات نورانی قرآن به بازدیدکنندگان از این غرفه در نمایشگاه قرآن می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایکنا ؛ مؤسسه تدبر در کلام وحی استان قم که با مدیریت حجت‌الاسلام صبوحی اداره می‌شود با حضور در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی بخش دستگاه‌ها و نهادها بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن راهکارهای فهم منسجم قرآن را به مخاطبان ارائه می‌دهد.
این مؤسسه از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون با تربیت 100 طلبه مدرس از طلاب سطح سه و چهار با بیش از 720 ساعت کلاس و نیز تربیت سه هزار و 500 مربی تدبر از طلاب و دانشجویان سراسر کشور و پوشش ده‌ها هزار نفر از عموم مردم با طرح آموزش عمومی تدبر و تألیف شش جلد کتاب آموزشی و صدها حلقه صوت و فیلم و انیمیشن، همچنان پیشتاز آموزش تدبر در قرآن در سطح ملی است.
فعالیت‌های پژوهشی این مجموعه مبتنی بر مبانی محکم از قرآن و روایات است و مورد تأیید مکتوب برخی از مراجع معظم تقلید و دارای تأییدیه از کمیسیون پژوهش‌های قرآنی شورای عالی انقلاب فرهنگی است.
در این غرفه ثبت‌ نام در دوره‌ آموز‌ش‌های حضوری و غیر حضوری انجام می‌شود. نام نویسی در قالب دو دوره مهارتی ویژه طلاب و دانشجویان با رشته مرتبط و همچنین معرفتی ویژه تمام اقشار مردم انجام می‌شود.
همچنین مزایای این دوره توسط کارشناسان مربوطه چون آشنایی با تدبر پنج جزء آخر قرآن، اعطای مدرک معتبر از وزارت فرهنگ و ارشاد، جذب ممتازین دوره تخصصی برای تدریس در حوزه، دانشگاه و مراکز قرآنی و ورود ممتازین دوره تخصصی به پژوهشکده به بازدید کنندگان توضیح داده می‌شود.
دفتر تهران این مؤسسه برای ثبت‌نام حضوری در خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به تقاطع مولوی نبش کوچه خندان، بنیاد غدیر، طبقه دوم قرار دارد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 14 با شماره 55152871 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، بیست‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha