بهره‌مندی از آموزش مجازی معارف قرآن با حضور در غرفه مؤسسه «نورالمجتبی»
کد خبر: 3717365
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۶

بهره‌مندی از آموزش مجازی معارف قرآن با حضور در غرفه مؤسسه «نورالمجتبی»

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مؤسسه نورالمجتبی(ع) در بیست و ششمین نمایشگاه قرآن به ارائه محصولات مؤسسه به صورت آفلاین و همچنین تشریح دوره‌های آموزش مجازی معارف قرآن اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی بخش دستگاه‌ها و نهادها بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از بازدیدکنندگان علاقه‌مند برای بهره‌مندی از دوره آموزش مجازی معارف قرآن ثبت نام می‌کند.
همچنین این مؤسسه برای نخستین بار محصولات آفلاین مؤسسه را در قالب لوح‌های فشرده به مخاطبان عرضه می‌کند. در کنار آن مخاطبان از طریق مراجعه به سامانه آموزش مجازی نورالمجتبی(ع) به نشانی www.nmi.ir می‌توانند در هر زمان با تلفن همراه و رایانه خود از طریق اساتید متخصص در کلاس‌های آنلاین با اساتید گفتگو و همچنین مدرک معتبر نیز دریافت کنند.
این مؤسسه معارف قرآن را از طریق جدیدترین روش‌های آموزش مجازی LMS و همچنین سیستم مدیرت آموزش به صورت پاورپوینت و از دیگر سو کلاس‌های آنلاین به صورت پرسش و پاسخ ارائه می‌هد.
همچنین جزوه‌های مؤسسه در قالب فایل‌های PDF عرضه می‌شود. همچینن آزمون آن به صورت الکترونیکی از قرآن‌آموزان اخذ و در صورت قبولی، گواهینامه معارف قرآن و عترت وزارت ارشاد به آنها اعطا می‌شود.
اینگونه زیستن(مباحثی از سبک زندگی معصومین(ع)،احکام بندگی، مباحثی از نبوت در قرآن، مباحثی از آشنایی با قرآن، هنر باهم زیستن، با چهارده روایت تاریخی از زندگانی پیامبر اکرم(ص) تا حضرت مهدی(ع)، تاریخ انسان، الفبای زیستن، ترنم باران (آموزش درک معنا و تدبر در آیات)، ریسمان آسمان از جمله عنوان دوره‌های این مؤسسه است.
یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha