دریافت اپلیکیشن «همراه قرآن من» در غرفه جامعةالقرآن
کد خبر: 3717370
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

دریافت اپلیکیشن «همراه قرآن من» در غرفه جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد ـ غرفه مؤسسه جامعةالقرآن الکریم در نمایشگاه قرآن اپلیکشین همراه قرآن من را به مخاطبان ارائه می‌کند.

دریافت اپلیکیشن «همراه قرآن من» با حضور در غرفه جامعةالقرآن

منیر روحی، مسئول روابط عمومی جامعةالقرآن الکریم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) مستقر در کمیته نهادهای مردمی و تشکل‌های صنفی بخش دستگاه‌ها و نهادها بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن به بازدیدکنندگان علاقه‌مندان اپلیکیشن همراه قرآنی من را ارائه می‌کند.
وی ادامه داد: این اپلیکیشن در بردارنده اطلاعاتی چون حفظ کل در بخش خردسالان و بزرگسلان، آزمون حفظ و دریافت رویدادهای آزمون، اطلاعاتی از 800 شعبه مؤسسه است که به صورت رایگان در اختیار قرآن‌دوستان قرار می‌گیرد.
روحی عنوان کرد: حضور کارشناسان حفظ قرآن در این غرفه، مترجم زبان عربی از مدرسان این مؤسسه هر شب، قرعه کشی با عنوان هدیه قرآنی در خصوص حفظ یک آیه با محوریت آشنایی با طریقه حفظ قرآن طی دو نوبت 19:30 و 22:30 در دو بخش خردسالان و بزرگسالان و همچنین در نماز، قرآن بخوان و آن سوی مرزها از دیگر برنامه‌های این غرفه است.
وی بیان کرد: طرح در نماز قرآن بخوان ویژه خردسالان زیر سن تکلیف است که به آنها آداب نماز، قبله، حجاب و احکام وضو به زبان کودکانه آموزش داده می‌شود.
روحی ادامه داد: ارائه محصولات واحد رسانه مؤسسه به بازدیدکنندگان و همچنین برخورداری از تخفیف 10 درصدی ثبت‌ نام علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های مؤسسه از دیگر برنامه‌های و طرح‌های این غرفه در نمایشگاه قرآن است.
یادآور می‌شود، بیست‌ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha