ثبت‌نام طرح حفظ مجازی کلام وحی در نمایشگاه قرآن مشهد
کد خبر: 3717402
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸

ثبت‌نام طرح حفظ مجازی کلام وحی در نمایشگاه قرآن مشهد

گروه فعالیت‌های قرآنی- کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: به منظور بهره‌مندی هر چه بیشتر علاقه‌مندان با حفظ قرآن، ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن کریم همزمان با برپایی سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد انجام می‌شود.

ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت

زبیده بیگلری، کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی غرفه ای جهت ثبت نام طرح حفظ مجازی قرآن کریم در محل سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد از سوی این اداره کل در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بسیاری از افراد علاقه‌مند به حفظ قرآن هستند که به دلایل مختلف امکان حضور در کلاس را ندارند لذا به این حوزه ورود نمی‌کنند از طرفی شناخت چندانی از مراکز حفظ غیر حضوری هم ندارند.
نمایشگاه قرآن، فرصتی برای معرفی مرکز حفظ مجازی 
کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: از آنجا که در طی مدت برپایی نمایشگاه علاقه‌مندان به حوزه قرآن نیز بازدید خواهند داشت این فرصت فراهم شده که ضمن معرفی مرکز حفظ مجازی قرآن، ثبت نام حضوری انجام شود که خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شده است.
بیگلری ادامه داد: در مرکز حفظ مجازی شرایط پذیرش افراد از سه سال به بالا فراهم است و علاقه‌مندان پس از ثبت نام با یک آزمون شفاهی که توسط اساتید مرکز گرفته خواهد شد آموزش داده می‌شوند.
900 نفر در مرکز حفظ مجازی مشغول حفظ هستند
کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: در حال حاضر 900 نفر در استان خراسان رضوی از طریق مرکز مجازی حفظ حضرت زینب(س) مشهد مشغول حفظ قرآن هستند.
بیگلری با بیان اینکه از تعداد کل قرآن آموزان 450 نفر از مشهد هستند، ادامه داد: تعداد 24 استاد حافظ در مرکز حفظ مجازی حضرت زینب(س) مشغول آموزش حفظ قرآن به صورت غیرحضوری هستند.
کارشناس امور قرآنی بانوان اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تصریح کرد: همه ساله به منظور ارتقاء سطح کیفی در شیوه تدریس و همچنین محفوظات اساتید طرح حفظ قرآن نیز از سوی اداره کل اوقاف دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعلی ظهوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۳
0
0
سلام
خیلی عالیست این بر نامه و ای کاش میتونستیم برای تدریس اون هم میامدیم
محمدعلی ظهوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۲ - ۲۱:۲۴
0
0
سلام
خیلی عالیست این بر نامه و ای کاش میتونستیم برای تدریس اون هم میامدیم
captcha