رقابت 7 شرکت‌کننده در نخستین شب مسابقات قرآن جایزه دبی
کد خبر: 3717411
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

رقابت 7 شرکت‌کننده در نخستین شب مسابقات قرآن جایزه دبی

گروه بین‌الملل ـ هفت شرکت‌کننده از کشورهای اردن، تانزانیا، اوگاندا، تاجیکستان، گابن، پرتغال و میانمار در نخستین شب مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی به اچرا پرداختند.

رقابت 7 شرکت‌کننده در نخستین روز مسابقات قرآن جایزه دبی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الامارات الیوم؛ بیست‌ و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی با عنوان «دوره زاید»، چهارشنبه‌شب دوم خردادماه با حضور ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی و اعضای کمیته داوران و شرکت‌کنندگان در سالن اجتماعات اتاق  بازرگانی و صنعت دبی افتتاح شد.

ابراهیم محمد بوملحه ضمن سخنانی در آیین افتتاحیه این مسابقات گفت: رقابت‌های قرآن جایزه دبی یکی از بزرگترین مسابقات قرآن در سطح جهان است که نفرات اول تا سوم به ترتیب 250 هزار درهم امارات، 200 هزار درهم و 150 هزار درهم جایزه دریافت می‌کنند و مبلغ 350 هزار درهم نیز میان نفرات چهارم تا دهم توزیع می‌شود.

در نخستین شب این مسابقات، ناصر نهاد ذیب از اردن، محمدصالح حیاتوف از تاجیسکتان، فارس سعید حمای از تانزانیا و نمایندگان کشورهای اوگاندا، گابن، پرتغال و میانمار در رشته حفظ کل قرآن با یکدیگر به رقابت پرداختند.

یادآوری می‌شود؛ بیست و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جایزه دبی امسال با حضور حافظان قرآن از ۱۰۴ کشور جهان در حال برگزاری است و بخش اصلی رقابت‌ها که از چهارشنبه‌شب هفتم ماه رمضان در محل اتاق بازرگانی و صنعت دبی آغاز شد تا بیستم این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.
 
این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن برگزار می‌شود و محمدرضا زاهدی، نوجوان حافظ کل قرآن، به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات حضور دارد.
 
انتهای پیام
captcha