یادواره شهدای صحن مطهر امامزاده حسین(ع) در قزوین
کد خبر: 3717461
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

یادواره شهدای صحن مطهر امامزاده حسین(ع) در قزوین

کانون خبرنگاران نبأ ــ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر یادواره شهدای صحن مطهر امامزاده حسین(ع) را پنجشنبه، سوم خردادماه برگزار کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، همزمان با سالروز آزاد‌سازی خرمشهر یادواره شهدای صحن مطهر امامزاده حسین(ع) قزوین با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان و با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های این شهدا روز گذشته، سوم خرداد در این امامزاده برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد باقری، مدیر آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم عنوان کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمود «امروز زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، از همین رو این مراسم با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین سیره آن‌ها برگزار شده است.

وی افزود: امدواریم با برگزاری این‌گونه مراسم‌ها بتوانیم فرهنگ ایثار و گذشت را در بین نسل امروز که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، بیش از پیش نهادینه کنیم تا ادامه‌دهنده راه شهدا در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب باشند.

در این مراسم سروری‌فر، قاری قرآن به تلاوت قرآن پرداخت و سپس سرهنگ پاسدار فارسی به‌عنوان سخنران گفت: چهار عملیات با فرماندهی امام برگزار شد که همه آن‌ها پیروزمندانه بود. همچنین عملیات بیت المقدس پیامدهای فروانی را برای ما داشت که ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران یکی از آنان بود.
یادآور می‌شود، این مراسم با مداحی مرتضی سلیمانی پایان یافت.

انتهای پیام

captcha