ولایتمداری تهدیدها را تبدیل به فرصت می کند
کد خبر: 3717468
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

ولایتمداری تهدیدها را تبدیل به فرصت می کند

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرمانده سپاه قرچک گفت: تجربه تاریخی ملت ما در دفاع مقدس و تحمل چهل ساله تحریم های اقتصادی نشان داده مردم ما با تبعیت از امام خویش تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سرگرد پاسدار علی‌اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد قرچک ظهر امروز، چهارم خرداد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اعلام اینکه امروز بر خود می‌بالیم که در کشوری زندگی می کنیم که در هر نقطه آن شهدای انقلاب اسلامی حضور دارند، گفت: تاریخ انقلاب اسلامی به دست همین شهیدان والامقام رقم خورد.
وی با یادآوری اینکه سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی بود و انقلابیون در مراحل تثبیت آن بودند، خاطرنشان کرد: به یکباره دسیسه ها و دشمنی ها علیه این نظام از جمله ترورها، غائله های کردستان، آذربایجان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و در ادامه تجاوز رژیم بعث عراق به خاک میهن عزیزمان آغاز شد.
این مقام مسئول با عنوان اینکه استکبار به بهانه تجزیه خوزستان و برقرار کردن یک حکومت وابسته در آن، تسلط بر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، براندازی نظام جمهوری اسلامی، خنثی سازی تأثیرات ناشی از انقلاب اسلامی در عراق، نادیده‌گرفتن قرارداد الجزایر به حمایت صدام پرداخت، ادامه داد: در آن زمان حمایت های آشکار کشورهای دیگری از جمله آلمان، فرانسه ، شوروی ، رژیم سعودی، اردن، بلژیک و کویت از عراق را شاهد بودیم.
وی با ابراز اینکه اشغال خرمشهر از رؤیاهای صدام بود، به تصرف آن بعد از حدود یک ماه مقاومت مردم اشاره کرد و افزود: اما به لطف خدا پس از 575 روز اشغالگری در سوم خرداد سال 1361 طی عملیات غرورآفرین بیت المقدس خرمشهر به دست توانمند رزمندگان اسلام آزاد شد و این تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک میهن به دست بیگانگان نیفتاد.
فرمانده سپاه قرچک با تصریح اینکه امروز هم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب بر آن هستند تا در جنگ فرهنگی و اقتصادی ضرباتی را به مردم ولایتمدار ایران اسلامی وارد کنند، اظهار داشت: تجربه تاریخی ملت ما در دفاع مقدس و تحمل چهل ساله تحریم های اقتصادی نشان داده مردم ما با تبعیت از امام خویش تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل خواهد کرد.
شهیری در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرو سنت الهی شکست مستکبرین و جبهه باطل، مطرح کرد: آینده از آن مقاومت است وان شاءالله به زودی نماز جماعت را در بیت المقدس اقامه خواهیم کرد.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha