اروپاییان همکاری با آمریکا را رها نمی کنند
کد خبر: 3717476
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

اروپاییان همکاری با آمریکا را رها نمی کنند

گروه سیاسی-امام جمعه بجنورد گفت: با توجه به اینکه آمریکا ارباب اروپا بوده در این راستا اروپاییان همکاری با آمریکا را رها نمی کنند.

اروپاییان همکاری با آمریکا را رها نمی کنند

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، امام جمعه در خطبه های نماز جمعه عبادی و سیاسی بجنورد اظهار کرد: هم اکنون در برهه حساسی از زمان قرارداریم در این راستا باید با دقت و هوشیاری صحیح ترین تصمیم را بگیریم.

وی با بیان اینکه دعوای آمریکا و اروپا درباره برجام ظاهری بوده، افزود: باید مراقب باشیم زیرا این دعوا ها زرگری بوده نباید گول دشمنان را بخوریم بنابراین اگر در این حوزه تصمیم اشتباهی گرفته شود مردم ایران این مهم را هیچ گاه نمی بخشند.

وی با اشاره به وجود یک جنگ نامتقارن مقابل ایران، گفت: امروز ملت ایران در برابر استکبار قد کشیده و تبدیل به یک حرف جدید در دنیا شده زیرا دیگر توپ و توپخانه کارایی نداشته و اراده ها موثر است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مجلس سنگر بزرگ و جایگاه شریفی دارد زیرا محل رسیدگی به مشکلات مردم بوده در این راستا نمایندگان بخشی از زمان خود را به منظور حذف قوانین دست و پا گیر صرف کنند.

وی با اشاره به وفات حضرت خدیجه(س)، گفت: این بانوی بزرگوار اسلام کار آفرین بوده بطوریکه برای خود و دیگران ایجاد اشتغال کرده و به عنوان یک‌ایثارگر اموال خود را در راه اسلام هزینه کرد.

وی با اشاره به لزوم برپایی هر چه بیشتر نماز جمعه، یادآورشد: نماز جمعه رنگ و بوی ولایی داشته و باید برپایی آن در یک سطح باشکوه مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه باید فعالیت های قرآنی افزایش یابد، خاطرنشان کرد: باید مردم در راه قرآن و توسعه فرهنگ قرآنی بخشی از اموال خود را هزینه کنند.

انتهای پیام.

 

captcha