برنامه اذان‌گاهی ششمین روز نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3717495
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

برنامه اذان‌گاهی ششمین روز نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ تلاوت اذان‌گاهی ششمین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور یکی از قاریان ممتاز و جوان کشورمان اجرا می‌شود.

برنامه تلاوت اذانگاهی ششمین روز نمایشگاه قرآن

به گزارش ایکنا، تلاوت اذان‌گاهی ششمین روز از بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، دقایقی قبل از اذان مغرب و با حضور «حبیب صداقت»، قاری ممتاز کشورمان اجرا خواهد شد. همچنین اجرای زنده اذان این روز نیز توسط این قاری جوان صورت می‌گیرد.

همچنین از دیگر برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن برپایی محفل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان کشوری و بین‌المللی است که هر شب حدود ساعت 22 برگزار می‌شود.

بر همین اساس در ششمین شب از نمایشگاه قرآن «حسین فردی» قاری بین‌المللی کشور به تلاوت آیاتی از کلام‌‌الله مجید می‌پردازد و در ادامه آن نیز «محمد کاشی»، حافظ نوجوان کل قرآن کریم به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

بر اساس برنامه اعلام شده سخنران این مراسم «سرلک» بوده و اجرای تواشیح نیز بر عهده گروه تواشیح «ذکر» گذاشته شده است. برنامه دعاخوانی این شب نیز بر عهده «هاشم تهرانی» گذاشته شده است.

یادآور می‌شود، بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ خردادماه و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha