بازدید وزیر ارشاد از غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3717524
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳

بازدید وزیر ارشاد از غرفه جهاددانشگاهی در نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه جمعه، چهارم خردادماه از بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن، از جمله بخش جهاددانشگاهی بازدید کرد.

بازدید وزیر ارشاد از غرفه جهاد دانشگاهی

به گزارش ایکنا، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ششمین شب از بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از بخش‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدید خود را از بخش فضای مجازی آغاز کرد و در ادامه بخش‌ها و غرفه‌های کودک و نوجوان، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سوره‌های سرخ بازدید کرد. در بازدید از غرفه سوره‌های سرخ که به معرفی شهدای قرآنی اختصاص یافته است، از وزیر ارشاد خواسته شد تا یکی از شهدا را انتخاب کرده و در اولین سفر زیارتی خود به یکی از اماکن مقدسه نایب‌الزیاره این شهید باشد.

سیدعباس صالحی در ادامه بازدید خود از بخش دانشگاهی و سپس جهاددانشگاهی بازدید کرد. وی در بخش جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه از فعالیت‌های قرآنی این نهاد اطلاع دارد، خواستار اطلاع از آخرین دستاوردهای جهاددانشگاهی شد.

در این بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرایند تهیه قرآن «واضح» که به همت بخش‌های قرآنی جهاددانشگاهی تهیه شده است، مطلع شد.

انتهای پیام

captcha