بصیرت افزایی بر پایه قرآن ویژه بانوان
کد خبر: 3717535
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴
اصلانی خبر داد:

بصیرت افزایی بر پایه قرآن ویژه بانوان

گروه جامعه ــ رئیس بسیج جامعه زنان کشور از برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور در قالب روخوانی، روان خوانی، تفسیر و بصیرت افزایی بر پایه قرآن در سراسر کشور خبر داد.

بصیرت افزایی بر پایه قرآن ویژه بانوان در طرح «با شهدا در ضیافت نور»

مینو اصلانی، رئیس بسیج جامعه زنان کشور، در گفت‌وگو ایکنا؛ به برگزاری طرح با شهدا در ضیافت نور اشاره و عنوان کرد: این طرح از ابتدای ماه مبارک رمضان در قالب روخوانی، روان خوانی، تفسیر و بصیرت افزایی بر پایه قرآن در سراسر کشور آغاز به کار کره است.

وی با بیان اینکه طرح با شهدا در ضیافت نور در 15 هزار پایگاه مقاومت بسیج، منزل خانواده شهدا، مهدیه‌ها و حسینیه‌ها برگزار می‌شود، گفت: در این مراسم معنوی میزبان خانوده شهدا نیز هستیم.

اصلانی بصیرت افزایی بر پایه قرآن کریم را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: در این جلسات کارشناسان قرآنی به تبیین مصادیق بصیرت می‌پردازند تا سطح بینش و معرفت بانوان برای قبول مسئولیت‌های خانوادگی و اجتماعی توأم با آگاهی و معرفت افزایش یابد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور از جمله مباحث مطرح در این نشست‌های قرانی را ضرورت توجه و حمایت از کالای ایرانی خواند و گفت: در این جلسات ضرورت این امر را در قالب سه محور تولید و حمایت از کالای ایرانی سبب غرور و خودباوری، ایجاد اشتغال و جلوگیری از ورود فرهنگ بیگانه برای بانوان تبیین می‌کنیم.

وی همچنین با اشاره به مناسبت شهادت حضرت خدیجه کبری(س) اشاره کرد: سیره عملی این بانوی اسلام می‌تواند الگویی برای زنان و دخترانی باشد که خواهان فعالیت اجتماعی در کنار رسیدگی به امور زندگی خانواگی هستند؛ بدین جهت برگزاری نشست و همایش با محوریت بزرگداشت مقام حضرت خدیجه(س) و بیان سیره عملی ایشان در دستور کار استان‌ها قرار گرفته است.

انتهاي پيام

captcha