مدرس دانشگاه زاهدان به‌دلیل اقدام علیه وحدت بازداشت شد
کد خبر: 3717561
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

مدرس دانشگاه زاهدان به‌دلیل اقدام علیه وحدت بازداشت شد

گروه اجتماعی- سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان با انتشار گزارشی از دستگیری یک مدرس دانشگاه در شهر زاهدان به‌دلیل اهانت به اهل سنت و اقدام علیه وحدت ملی خبر داد.

مدرس دانشگاه زاهدان به‌دلیل برهم زدن وحدت بازداشت شد

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سازمان اطلاعات سپاه سلمان استان با انتشار گزارشی از دستگیری یک مدرس دانشگاه در شهر زاهدان به‌دلیل اهانت به اهل سنت و اقدام علیه وحدت ملی خبر داد.
در گزارش شب گذشته سازمان اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان آمده است: پس از آن‌که یکی از اساتید دانشگاهی در زاهدان به نام «ح.ص» اقدام به انتشار کلیپی با محتوای ضد وحدت کرد، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه گزارش آمده است: به دستور ویژه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان و اقدام ضربتی پاسداران گمنام سازمان اطلاعات سپاه سلمان، فرد متخلف دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
بنا بر این گزارش، از آنجایی که فیلم پخش شده از سوی وی باعث ایجاد اختلاف میان اقوام و اهانت به جامعه اهل سنت سیستان و بلوچستان شده بود، سریعا با وی برخورد شد؛ همچنین کمیته انضباطی دانشگاه نیز به قید فوریت تشکیل جلسه داد که حکم این کمیته نیز در 24 ساعت آینده به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.
در پایان این گزارش آمده است: مردم استان سال‌ها است که در کنار یکدیگر زندگی مسالمت آمیز و برادرانه دارند و هیچ گاه فریب این قبیل افراد برای برهم زدن وحدت پایدار را نمی‌خورند.

انتهای پیام

captcha