۲۰۰ کانون خادم یاری در خراسان شمالی تشکیل می شود
کد خبر: 3717579
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

۲۰۰ کانون خادم یاری در خراسان شمالی تشکیل می شود

گروه اجتماعی-رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی گفت: مقرر است طی سال جاری با مشارکت مردم و آستان قدس رضوی ۲۰۰ کانون خادم یاری در استان تشکیل شود.

۲۰۰ کانون خادم یاری در خراسان شمالی تشکیل می شود

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، محمد اکبرزاده،رئیس نمایندگی آستان قدس رضوی در استان با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه قرآن و عترت بجنورد اظهارکرد: ماموریت اصلی آستان قدس ترویج فرهنگ رضوی و رسیدگی به امور محرومان با شعار با مردم برای مردم است.

وی با بیان اینکه علاقمندان به فعالیت در راستای کمک به محرومان می توانند در کانون های خادم یاری ثبت نام کنند، افزود: هم اکنون ۱۲۰ کانون خادم یاری در استان ایجاد شده که مقرر است طی سال جاری این مهم به ۲۰۰ کانون افزایش یابد.

وی با اشاره به فعالیت کانون های خادم یاری در دو بخش تخصصی و محلی، عنوان کرد: کانون های خادم یاری در سطح محلات، مساجد، حسینیه ها با هدف خدمت رسانی به محرومان و ترویج فرهنگ رضوی فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ کانون خادم یاری به صورت تخصصی به فعالیت می پردازند، یادآورشد: هم اکنون کانون  خادم یاران سلامت، مهندسان، اردوهای جهادی با هدف شناسایی محرومان و کمک به آنان متناسب با ماموریت خود فعالیت می کنند.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه این کانون ها با استفاده از ظرفیت مردمی به فعالیت می پردازند، گفت: با توجه به وجود خانه عالم، مدرسه، مسجد، حسینیه نیمه تمام در استان این کانون های خادم یاری با کمک مردم نسبت به تکمیل آن اقدام می کنند.

انتهای پیام.

captcha