توزیع رایگان کتاب‌های قرآن و سلامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 3717602
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

توزیع رایگان کتاب‌های قرآن و سلامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

گروه سلامت ــ 10 کتاب مرتبط با قرآن و سلامت که از سوی دانشگاه‌های مختلف علوم پزشکی کشور تهیه شده است در طول زمان برگزاری نمایشگاه قرآن در اختیار بازدیدکنندگان بخش دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌‎گیرد.

توزیع رایگان کتاب‌های قرآن و سلامت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
 
به گزارش ایکنا، ۱۰ نوع کتاب با موضوعات علمی، مشاوره پزشکی، قرآنی و طب ایرانی در غرفه دانشگاه‌های علوم پزشکی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در میان بازدیدکنندگان به صورت رایگان توزیع می‌شود.
هدف از توزیع این کتاب‌ها با محوریت قرآن و سلامت، ارتقای سطح دانش مردم از موضوعات قرآن و سلامت وآگاهی بخشی بازدیدکنندگان از دستاورد‌های علمی و پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.
از میان این ۱۰ جلد کتاب ارائه شده به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۶ کتاب سه فرشته سفید پوش، ارمغان پرواز‌های سیاه، اتاق عمل، ازدواج مثبت هیجده، دانستی‌های ازدواج سالم و کتاب راهنمای خود مراقبتی جوانان از سوی دانشگاه علوم پزشکی ارتش منتشر شده است.
همچنین کتاب بهداشت و ایمنی مساجد و اماکن مذهبی از دانشگاه علوم پزشکی یزد، کتاب احکام پزشکی از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دو کتاب موسیقی در اسلام و طب و کتاب اثرات گیاهان دارویی بر آرامش از منظر اسلام و پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است در طول نمایشگاه بین‌المللی قرآن در اختیار بازدیدکنندگان از بخش دانشگاه‌های علوم پزشکی این نمایشگاه قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha