دوازدهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم در حال برپایی است
کد خبر: 3717643
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
از سوی اتحادیه قرآنی خراسان شمالی؛

دوازدهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم در حال برپایی است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد_ اتحادیه قرآنی خراسان شمالی دوازدهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم را با حضور مؤسسات قرآنی فعال برپا کرد.

لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا، گفت: همزمان با ماه رمضان، اتحادیه قرآنی خراسان شمالی با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بجنورد، از تاریخ دوم خردادماه با حضور آیت‌الله یعقوبی نماینده ولی فقیه استان و مسئولان، دوازدهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم را برپا کرد.
وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه، 7 مؤسسه فعال قرآنی در کنار ناشران حضور دارند و برنامه‌های متنوعی چون برگزاری محافل و کرسی تلاوت با حضور قاریان نوجوانان دارالقرآن عترت، ترجمه قرآن کریم توسط مؤسسه بقیةالله، فعالیت‌های ویژه کودکان اعم از سرگرمی، آشنایی با قرآن از سوی مؤسسه معراج، همچنین تهیه نماهنگ شب‌های قدر با حضور مؤسسه مشکات اجرا می‌شود.

دورازدهمین دوره استانی نمایشگاه قرآن کریم برپا شد

دورازدهمین دوره استانی نمایشگاه قرآن کریم برپا شد

دورازدهمین دوره استانی نمایشگاه قرآن کریم برپا شد
شکرانی تصریح کرد: در این نمایشگاه، حضور تعداد 180 ناشر استانی و غیر‌استانی، چهار هزار عنوان کتاب با تخفیفات 20 تا 30 درصدی، توزیع محصولات عفاف و حجاب در قالب یک غرفه در حال انجام است.
وی در پایان خاطر‌‌نشان کرد: دوازدهمین نمایشگاه استانی قرآن کریم از تاریخ دوم تا 13 خردادماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 23 در خانه فرهنگ شهرداری برای بازدید‌کنندگان دایر است.
انتهای پیام

captcha