مسجدی‌ها به نمایشگاه قرآن می‌آیند
کد خبر: 3717673
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

مسجدی‌ها به نمایشگاه قرآن می‌آیند

گروه جامعه ــ سیدهاشم خضری با بیان اینکه همایش کانون‌های فرهنگی هنری استان تهران، عصر دوشنبه هفتم خرداد ماه در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی از این همایش تشریح سند تحول کانون‌های فرهنگی هنری و تعمیق روابط مسجدی‌ها در سایه قرآن کریم است.

مسجدی‌ها به نمایشگاه قرآن می‌آیند

سیدهاشم خضری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران در گفت‌وگو با ایکنا گفت: همایش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهران، روز دوشنبه هفتم خردادماه از ساعت 17 الی 20 با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی، مشاور وزیر ارشاد و دبیر ستاد عالی کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، سند تحول راهبردی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری تشریح می‌شود؛ در واقع هدف اصلی از برپایی این همایش، آشنا کردن مدیران با سند تحول راهبردی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و بازدید از نمایشگاه قرآن کریم به منظور تعمیق روابط مسجدی‌ها در سایه قرآن کریم است.

خضری درباره سند تحول کانون‌ها تاکید کرد: این سند بر اساس افق سال 1414 هجری شمسی تدوین شده و در واقع افق روشنی از برنامه‌های آینده کانون‌ها است، در اصل در این سند مخاطبان راهکارهای موجود برای اجرایی شدن و عملیاتی کردن فعالیت‌های ذکر شده در سند راهبردی را می‌آموزند، در این سند سه موضوع در قالب 9 محور مشخص شده است و موضوعاتی همچون فعالیت‌های هنری ادبی، فعالیت مجازی همچون سرود، نویسندگی، تئاتر، شعر، مداحی، فن خطابه، گرافیک، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نظیر آداب و رسوم، اردو، نمایشگاه، مسابقه، جشن‌ها، کتابخوانی و ... را پیش‌بینی کرده‌ایم.

سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تهران در پایان گفت: همچنین در این همایش، سامانه جامع اطلاعات و آمار کانون‌ها(سجا) برای حاضران معرفی وآموزش مختصری در مورد نحوه استفاده از آن ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha